Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@23:15:55 GMT

بازیکن پرسپولیس به دنبال درخشش در دربی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۷۹۱۵

بازیکن پرسپولیس به دنبال درخشش در دربی

به گزارش وانانیوز، 

 تیم فوتبال پرسپولیس در حالی مقابل استقلال صف آرایی می‌کند که مهاجم خارجی این تیم یعنی براندائو جونیور با انگیزه بسیار بالا در تمرینات شرکت کرده و امیدوار است برای نخستین بار در دیدار شهرآورد حضور یابد.

جونیور در بازی قبلی مقابل صنعت نفت فیکس بود اما نتوانست کاری انجام دهد و بدون زدن حتی یک شوت، زمین را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با این حال گابریل کالدرون بر عملکرد او ایرادی وارد نکرد و گفت که مهاجم برزیلی «زمان» می‌خواهد.

با این حساب به نظر می‌رسد براندائو جونیور در بازی دربی نیز فرصت حضور در میدان را خواهد داشت و باید دید که آیا می‌تواند از این موقعیت بهره لازم را ببرد یا نه. نکته مهمی که کالدرون نیز به آن اشاره کرد، این است که او باید روند گلزنی هایش را آغاز کند.

در تاریخ دربی مهاجمانی نظیر ترائوره و زاید هستند که با پیراهن پرسپولیس دروازه استقلال را باز کرده اند و حالا جونیور می‌خواهد نامش را وارد تاریخ شهرآورد ها کند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه" امید عالیشاه به خاطر مصدومیتی که در ده دقیقه ابتدایی دیدار با صنعت نفت آبادان نصیبش شد بازی حساس یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک را از دست داد.

با غیبت عالیشاه و اینکه او به دیدار عصر جمعه نخواهد رسید، احتمال بازی کردن امیری در ترکیب اصلی سرخ‌ها وجود دارد.

امیری تقریبا در تمام بازی‌های نیم فصل دوم پرسپولیس معمولا بازیکنی بوده که به جای عالیشاه و به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده و البته بازوبند کاپیتانی را از او تحویل گرفته است.

امیری که در دوره سرمربیگری اوسمار شرایط بازی کردن را پیدا کرد تنها در بازی دور قبلی جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت، اما در دو ماه اخیر و بازی‌های لیگ برتر دقایق چندانی نصیبش نشده است.

دیدار در آبادان و مصدومیت زودهنگام عالیشاه باعث شد تا امیری دقیقه 12 وارد میدان شود و این بار شانس بیشتری برای نشان دادن توانمندی‌هایش داشته باشد، اما با وجود تلاش فراوان نتوانست درخشش خاصی داشته باشد.

حالا امیری امیدوار است در بازی با ایرالکو در جام حذفی با بازوبند کاپیتانی جلوتر از بقیه بازیکنان وارد میدان شود و به عنوان بازیکن آزاد پشت سر عیسی آل‌کثیر نقش مهمی در فاز تهاجمی تیمش ایفا کند که باید دید اوسمار این فرصت و این شانس بزرگ را به او خواهد داد یا باز هم روی این مهره باتجربه و توانمند به عنوان بازیکن جانشین حساب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد