Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:09:12 GMT

استقلال در حضور مظلومی تمرین کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۷۹۶۰

استقلال در حضور مظلومی تمرین کرد

تمرین استقلال در مجموعه مجموعه ورزشی انقلاب  برگزار شد.

«آندره آ استراماچونی» پیش از شروع تمرین دقایقی برای بازیکنانش به صحبت پرداخت و برنامه های تمرینی را برای آن‌ها شرح داد.

بازیکنان استقلال زیر نظر «مارکو کاسر» بدن‌هایشان را گرم کرده و آماده تمرین شدند.

بازیکنان آبی پوش زیر نظر اعضای کادر فنی به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز مظلومی سرمربی اسبق استقلال میهمان ویژه تمرین آبی‌پوشان بود.

مظلومی موفق‌ترین مربی استقلال در تاریخ شهرآورد محسوب می‌شود. او چهار شهرآورد پشت سرهم را با پیروزی گذاشته است.

در 30 دقیقه ابتدایی تمرین استقلال اصحاب رسانه حضور داشتند. هنگامی که برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان استارت خورد، خبرنگاران و عکاسان حاضر در تمرین ورزشگاه را ترک کردند.

فرشید باقری که به دلیل آسی دیدگی شهرآورد سی‌و یکم شهریور را از دست داد در تمرین استقلال حاضر شد و دقایقی با استراماچونی به صحبت پرداخت. باقری به زودی پایش را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

قبل از آن‌که تمرین امروز آبی‌پوشان آغاز شود، بازیکنان استقلال به تعدادی از کودکان عضو پویش تا مهر شاخه گل‌های اهدا کرده و همچنین لوازم‌التحریر دراختیار آن‌ها قرار دادند.

فرشید اسماعیلی که فرجام‌خواهی باشگاه استقلال پیرامون بخشیده شدن کارت زرد وی مورد قبول قرار نگرفت، در تمرین امروز آبی پوشان بسیار ناراحت بود.

شیخ دیاباته که در بازی بات نفت مسجد سلیمان دچار آسیب دیدگی شد غایب تمرین استقلال بود.او با حضور در کلینیک استقلال به انجام تمرینات پزشکی پرداخت.

پزشکان استقلال تلاش زیادی کردند تا دیاباته را به شهرآورد سی‌ویکم شهریور برسانند اما این اتفاق رخ نداد تا وی بازی حساس مقابل پرسپولیس را از دست بدهد.

دروازه‌بان‌های استقلال زیر نظر بهزاد غلامپور تمرینات ویژه‌ای را پشت سر گذاشتند.

روزبه چشمی که به تازگی قراردادش با استقلال را تمدید کرده است علاوه بر شرکت در تمرینات گروهی به انجام تمرینات اختصاصی پرداخت. به احتمال زیاد او در شهرآورد در ترکیب ثابت قرار خواهد داشت.

استراماچونی برای مهاجمان استقلال تمرینات اختصاصی در نظر گرفته بود. به نظر می‌رسد در شهرآورد مهدی قائدی و مرتضی تبریزی زوج خط خط حمله آبی پوشان را تشکیل دهند.

بخش پایانی تمرین استقلال به بازی فوتبال اختصاص داشت.

در بازی تمرینی استراماچونی قانون جالبی را برای بازیکنان استقلال وضع کرده بود، بازیکنان استقلال نمیتوانستند بیشتر از دو ضرب به توپ بزنند و باید خیلی سریع توپ را به بازیکن کناری پاس می دادند.

تیم فوتبال استقلال فردا ساعت 16 در مجموعه ورزشی نفت تهرانسر به تمرین خواهد پرداخت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی باشگاه استقلال شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ ناصر حجازی برگزار شد.

به نقل از ایرنا تمرین عصر امروز استقلال یک میهمان ویژه داشت. مهدی پاشازاده که در گذشته کاپیتان استقلال بود و سابقه حضور در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را در کارنامه دارد به محل تمرین استقلال رفت و با استقبال ویژه‌ای روبه‌رو شد.

با هماهنگی صورت گرفته از سوی مهدی پاشازاده، تعدادی از دانش آموزان ممتاز دبیرستان سلمان فارسی روستای کنخ واقع در بندر لنگه در استان هرمزگان نیز در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی حاضر شدند.جواد نکونام و بازیکنان استقلال استقبال گرمی از آنها داشتند و تا پایان تمرین نیز این دانش آموزان کنار تیم ماندند.

سال ۱۴۰۱ روستای کنخ از جمله مناطقی بود که در زلزله هرمزگان آسیب دید و تعدادی از اهالی این روستا از جمله یکی از دانش آموزانی که طرفدار استقلال بود، دار فانی را وداع گفتند.

جواد نکونام پیش از شروع تمرین دقایقی برای بازیکنانش به صحبت پرداخت و برنامه‌های تمرینی را برای آن‌ها شرح داد. بازیکنان استقلال بدن‌هایشان را گرم کرده و سپس نظر اعضای کادر فنی به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند. دروازه‌بانان استقلال هم زیر نظر بهزاد غلامپور به صورت اختصاصی تمرین کردند.

در ادامه این تمرین، بازیکنان به کارهای کششی و سرعتی مشغول شدند. بخش اصلی این تمرین را مرور تاکتیک‌های تیمی تشکیل داد.

محرومیت سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال، سوژه تمرین امروز بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898423

دیگر خبرها

  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت