Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@13:17:49 GMT

۵ نکته درباره چرایی شکست رئال مقابل پاری‌سن ژرمن

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۸۰۵۵

۵ نکته درباره چرایی شکست رئال مقابل پاری‌سن ژرمن

تیم فوتبال رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۳ بر صفر مقابل پاری‌سن ژرمن شکست خورد و زیدان، سرمربی تیم، اصلا از عملکرد تیمش و چیزی که دیده راضی نبوده است. او حتی درباره جزئیات مشکلات تیمش هم توضیح داده است و در ۵ مورد از تیمش انتقاد کرده است که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

اولین نکته که زیدان به آن اشاره کرده قدرت و محکم بازی کردن تیم است و مدعی شده گل سوم بازی همان چیزی را نشان داده که پاری‌سن ژرمن داشته و رئال نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم توخل دوندگی بیشتری داشته است و جنگندگی‌اش هم از رقیب بیشتر بوده است.

نکته دوم این بوده که از نظر زیدان اگر تیم قدرت نداشته باشد کار پیچیده خواهد شد. ادریسه گویه در میانه زمین برنده نبرد‌ها بود و به نظر از این بازیکن تعداد زیادی در زمین بود. او هر توپ از دست رفته‌ای را جمع کرد.

زیدان معتقد است تیمش هرگز درگیر بازی نشد و این نکته سوم است. به نظر او تیمش کل بازی و ۹۰ دقیقه را نجنگید. این تیم خودش را باخته بود و دی‌ماریا و دوستانش هر کار خواستند کردند.

نکته چهارم زیدان این است که با بازیکنانی که دارند معمولا بیش از این موقعیت ایجاد می‌کنند. اما در این بازی رئال حتی یک شوت هم به سمت دروازه حریف نزد و این در حالی است که کریم بنزما، ادن هازارد، خامس رودریگس و گرت بیل را در اختیار دارد.

نکته پنجم و آخر زیدان هم این است که تیم باید سرعت داشته باشد. او اصلا از ریتم تیمش راضی نبود و هرگز نه برای حمله کردن استارت‌های خوبی داشتند و نه برای بازگشتن و دفاع کردن سرعتی بودند. معمولا هم به همین دلیل رئال در دفاع ضعیف عمل می‌کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رئال مادرید پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان اروپا فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که تاد بولی مالکیت این باشگاه لندنی را برعهده گرفت، وضعیت چلسی به خوبی پیش نرفته است؛ نه روی چمن و نه بیرون از زمین. و رومئو لاویا آخرین مورد در فهرست طولانی این نمونه‌هاست.

این بازیکن بلژیکی که در تابستان با مبلغ 62 میلیون یورو از ساوتهمپتون به خدمت گرفته شد، در این فصل تنها 32 دقیقه بازی کرد و تا شروع فصل 25-2024 بیشتر از این بازی نخواهد کرد.

چلسی در وبسایت خود نوشت: "ارزیابی‌های پزشکی اخیر تایید کرده لاویا که در ماه دسامبر مقابل کریستال پالاس از ناحیه ران آسیب دید، دیگر در این فصل بازی نخواهد کرد."

این خبر ناراحت کننده‌ای بود که روند پیشرفت دوران حرفه‌ای یکی از آینده‌دارترین هافبک‌های لیگ را دگرگون کرده است. لاویا علی‌رغم این ناکامی، یک فصل عالی را در ساوتهمپتون پشت سر گذاشته بود و به تیم ملی بلژیک هم دعوت شد.

با این حال، چلسی برای شکست دادن لیورپول و یورگن کلوپ رقم قابل توجهی را به تو پرداخت کرد اما تا اینجای کار برای او خوب پیش نرفته است. این بازیکن که سابقه حضور در تیم جوانان منچسترسیتی را دارد، 32 دقیقه مقابل کریستال پالاس در پیروزی 2-1 چلسی بازی کرد و تا ماه دسامبر از میادین دور بود. و سپس او دوباره مصدوم شد... به همین دلیل این‌بار تایید شد که تا پایان فصل دیگر بازی نخواهد کرد.

این یک اتفاق ناراحت کننده برای بازیکن و باشگاه است که انتقال او به هیچ وجه انتظارات را برآورده نکرد. از جمله خود این فوتبالیست که پس از اطلاع از مدت زمان دوری تا پایان فصل در اینستاگرام بیانیه‌ای منتشر کرد: "سلام به خانواده چلسی، همانطور که می‌دانید، و با وجود تلاش‌های بی‌شمارم، بقیه فصل را از دست خواهم داد. این فصل ناامید کننده‌ای برای من بود که نتوانستم به هم تیمی‌هایم کمک کنم. من این تیم، این نشان و حضور در زمین را بیش از هر چیز دوست دارم. باور کنید هر روز تمام تلاشم را کردم تا برگردم. از محبت، حمایت و انتقاد شما متشکرم، زیرا همه آن‌ها روی من تأثیر مثبت می‌گذارند. نمی‌توانم برای بازگشت صبر کنم تا لحظات خاص زیادی را با هم به اشتراک بگذاریم. به زودی شما را می‌بینم."

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • امباپه: خنده‌دار است از تیم ملی کشورت بابت بازی پول بگیری!