Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان شمالی گفت: شهرستان اسفراین بالاترین مدارس تخریبی را در استان دارد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، امین فلاح در جلسه شورای منطقه‌ای آموزش و پرورش شهرستان اسفراین اظهار کرد: ۲۷ درصد مدارس تخریبی استان در شهرستان اسفراین قرار دارد.

وی افزود: ۳۴پروڗه با زیر بنای ۱۲هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان سال تحصیلی جدید در خراسان شمالی به بهره برداری خواهد رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آسیب های ناشی از بارندگی سیل آسا در بهار امسال بیان کرد: ۲۸ مدرسه عشایر در بارندگی های بهار امسال آسیب دیده اند که دو مدرسه عشایری آسیب دیده از مدارس اسفراین است.

فلاح افزود: به همین دلیل برای حل این مشکل کانکس های چرخ دار و مجهز تهیه دیده شده است که به زودی در اختیار دانش اموزان عشایر که مدارس انها در سیل تخریب شده است قرار خواهد گرفت.

وی افزود: شهرستان اسفراین نسبت به بقیه شهرستان های استان از وضعیت بهتری برخوردار است که با میانگین سرانه فضای اموزشی ۶/۴۳ درصد در رتبه دوم استان قرار گرفته است.

برخورد جدی با اداراتی که اقدام به قطع آب و برق مدارس می کنند

طاهر رستمی فرماندار شهرستان اسفراین در ادامه گفت: مدارک تحصیلی در جامعه امروزی بیانگر سواد نیست، طبق شاخص‌های یونسکو شخصی با سواد خواننده می شود که بتواند از سواد خویش در مسیر تغییر و بهبود زندگی بهره ببرد.

وی تصریح کرد:  تست زنی و برنامه ریزی برای کنکور به مدارس ابتدایی رسیده است آسیب های این موضوع در آینده نمود پیدا می‌کند.

رستمی همچنین از تذکر جدی در خصوص قطعی آب و برق مدارس به اداره های مربوطه سخن گفت و افزود: اگر به دلیل بدهکاری مدارس شهرستان با قطعی آب و برق مواجه شوند برخورد جدی با اداره مربوطه صورت می گیرد.

وجود 4000 دانش آموز نیازمند در اسفراین

سلیمان غفاری جوشقان معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان اسفراین نیز از تحصیل ۲۱ هزار دانش آموز در این شهرستان خبر داد و گفت : ۲۱ هزار دانش آموز با احتساب مدارس غیردولتی در ۲۵۲ مدرسه شهرستان اسفراین مشغول به تحصیل در سال تحصیلی جاری هستند.

وی تعداد دانش آموزان نیازمند اسفراین را چهار هزار دانش آموز اعلام کرد و افزود: متاسفانه چهار هزار دانش آموز نیاز مند در شهرستان اسفراین وجود دارد که با مساعدت خیرین لوازم تحریر بخشی از این دانش آموزان محیا و تحویل داده شده است.

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم که هزار و ۳۱۰ دختر دانش آموز مکلف پایه سوم ابتدایی از ۲۵ مدرسه سطح شهر همدان حضور داشتند، برنامه‌های متنوعی از جمله شعر خوانی، اجرای دکلمه و نمایش با محتوای شیوه نامه‌های دینی برای افراد مکلف برگزار شد.

در این مراسم باشکوه، فرشته‌های زمینی، ورود به ساحت عبادت خدای متعال و انجام اعمال و تکالیف الهی را جشن گرفتند.

حضور دانش آموزان تازه مکلف شده با چادر و جامه‌ای متحدالشکل و آراسته جلوه ویژه‌ای به این مراسم داده بود.

در نظام تربیتی آموزشی ایران اسلامی یکی از اقدامات برای آشنایی نوجوانان با راه و رسم زندگی معنوی برگزاری جشن عبادت است، برنامه‌ای که آغازگر یک حرکت منسجم برای گام برداشتن در مسیر ارزش‌های دینی و معنوی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • جذب ۶۴ مراقب سلامت در آموزش و پرورش خراسان شمالی