Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرس ادعا کرده است که گوندوزی می‌تواند بازوبند کاپیتانی توپچی‌ها را به بازو ببندد. 

طرفداری- رابرت پیرس می‌گوید تیری آنری آماده به دست گرفتن هدایت تیم دیگری است و شایستگی مربیگری در لیگ برتر را دارد.

به گزارش رویترز، آنری در پرینسیپالیتی تنها سه ماه دوام آورد و در حالی که موناکو خطر سقوط را احساس می‌کرد، پس از کسب تنها ۴ برد طی ۲۰ بازی از هدایت این تیم کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرس که در آرسنال و تیم ملی فرانسه هم تیمی آنری بود، در خصوص این مربی۴۲ ساله گفته است:

چند هفته قبل برای بازی مقابل تاتنهام، تیری را در ورزشگاه امارات دیدم. او منتظر فرصتی است و به دنبال چالش جدیدی می‌گردد. برخی می‌گویند او با انتخاب موناکو مرتکب اشتباه شد ولی من چنین اعتقادی ندارم. وقتی شروعی مثل آنری داشته باشید، واقعا خیلی سخت است که در فرصت سه ماهه خودتان را اثبات کنید. موناکو در شرایط بدی قرار داشت و اوضاع خیلی دشوار بود؛ آن‌ها مصدومان زیادی داشتند. به من گفت که کار کردن در موناکو تجربه خوبی برایش بوده است. متأسفانه تنها سه ماه دوام آورد ولی حالا آماده است و منتظر پیشنهاد جدیدی است. به نظرم لایق فرصت دیگری است، شاید در لیگ برتر. 

پیرس احتمال این که خودش هم در آینده به مربیگری مشغول شود را رد نکرد.

در حال حاضر نه، طرح و برنامه‌ای برای آن ندارم. به نظرم شغل خیلی خوب و فوق العاده‌ای است اما در عین حال سر و کله زدن هر روزه با بازیکنان، رسانه‌ها، طرفداران و مالک باشگاه خیلی خیلی دشوار است. در حال حاضر مثل یک سفیر کنار آرسنال هستم و باور کنید این شغل خیلی بی دردسرتر و آرام‌تر است؛ برای من که عالی است. آرسنال را دوست دارم و شاید روزی مشتاق کار کردن با تیم اصلی و با سرمربی (اونای امری) باشم ولی در حال حاضر آرسنال چنین برنامه‌ای ندارد و من به تصمیم آن‌ها احترام می‌گذارم. 

پیرس، متئو گوندوزی را کاپیتان آینده آرسنال می‌داند و از طرفداران توپچی‌ها خواسته است تا در قبال این بازیکن و نیکولاس پپه صبور باشند.

(پپه) در لیل بازیکن فوق العاده‌ای بود. او فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان بود و ۲۱ یا ۲۲ تا گل زد. او بازیکن خیلی خوبی است. حالا در لیگ برتر برای آرسنال بازی می‌کند و باید با شرایط سازگار شود. کار خیلی سخت و دشواری پیش رو دارد. بنابراین می‌خواهم به طرفداران بگویم که باید در قبال پپه صبور باشید.

پیرس علاقه آرسن ونگر به کار کردن با فیفا به عنوان مدیر فنی را یک «شرمساری بزرگ» می‌داند و باور دارد که آن مرد هنوز به عنوان یک سرمربی حرف‌هایی برای گفتن دارد.

باید به تصمیمش احترام بگذاریم ولی روزی دوباره خواهیم توانست تا آرسن را روی نیمکت ببینیم. کجا؟ نمی‌دانم اما در سریع‌ترین زمان ممکن.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانیکه رضاشاه با خرید یک لیموزین، آمریکا را برهم ریخت | تصویر

حدود ۹۴ سال پیش، وقتی رضاشاه پهلوی دنبال یک خودرو متفاوت بود، رئیس بانک پهلوی به کمپانی لیموزین «پیرس ارو» در آمریکا سفارش ساخت اتومبیلی را داد که بهای آن ۳۰ هزار دلار شد و روزنامه نیویورک به آن لقبِ «مجلل‌ترین مَرْکَب اربابان تخت طاووس در طول تاریخ» را داد، اما این خودرو اکنون کجاست؟

بنابر روایت فرادید، در سال ۱۳۰۹ خورشیدی (۱۹۳۰ میلادی) کلنل رضا قلی امیرخسروی، رئیس بانک پهلوی، برای رضا شاه پهلوی، به کمپانی پیرس ارو، سفارش ساخت اتومبیلی متفاوت را دارد که در روز رونمایی، سر و صدای زیادی در آمریکا به پا کرد.

هزینه خرید خودرو سفارشی پهلوی اول، حدود ۳۰ هزار دلار (در برخی منابع اشاره شده حدود ۲۵ هزار دلار) از محل خزانه بانک پهلوی تأمین شده بود، که رکورد گران‌ترین خودرو کل دنیا را زد و خبر آن در ۲۰ آوریل همان سال در روزنامه نیویورک تامیز منتشر شد و این روزنامه در گزارشی که از این اتومبیل منتشر کرد، آن را «مجلل‌ترین مرکب اربابان تخت طاووس در طول تاریخ» توصیف کرد.

«پیرس ارو» به عنوان «رولزرویس خودروسازی آمریکا» شناخته می‌شد، که سازنده خودروهای لوکس و گران‌قیمت بود و مدلی که برای رضاشاه پهلوی ساخت، از مدل A بود؛ یک مدل لیموزین هفت‌نفره و بزرگترین و قدرتمندترین اتومبیل پیرس ارو در میان دیگر مدل‌های این شرکت در سال ۱۹۳۰ میلادی (۱۳۰۹ شمسی) بود. اتاق این خودرو جزو اولین نمونه‌های لیموزین بود، به صورتی که کابین راننده از کابین سرنشینان عقب کاملا جداست.

لیموزین سفارشی پهلوی اول، به رنگ سفید ساخته شد که بالای قاب چراغ‌های آن دو تاج طلایی نصب شده است. تودوزی‌های آن از ابریشم اعلاست که روی آن برگ زیتون با ظرافت خاص سوزن‌دوزی شده است. یراق‌آلات ماشین، دستگیره‌ها، قاب پنجره‌ها، قاب چراغ‌ها و سپرها آب‌طلاکاری شده و کف‌پوش اتومبیل از پشم مرغوب روسی است.

لیموزین سفارشی پهلوی اول که پیش از ارسال به ایران، در آمریکا به نمایش گذاشته شد

لیموزین تشریفاتی پهلوی وقتی به ایران می‌رسد، گفته می‌شود به خواست رضاشاه پهلوی، رنگ آن به سورمه‌ای و مشکی تغییر داده می‌شود و روی درهای آن دو تاج طلایی نصب می‌شود. در گزارش روزنامه نیویورک تایمز نیز اشاره شده که جاسیگاری داخل اتاق این ماشین به طور کامل از طلا ساخته شده و چند نگین الماس روی آن قرار دارد.

در گزارشی که چند سال پیش بی‌بی‌سی منتشر کرد، «کورتیس پوول» ـ از مسئولان انجمن دوستداران پیرس ارو در آمریکا ـ گفته است: پس از انحلال شرکت پیرس ارو در سال ۱۹۳۸ تمام اسناد آن از بین رفت و اطلاعات چندانی از خودرو رضاشاه و دیگر محصولات این شرکت باقی نمانده است، اما رضاشاه پهلوی گران‌ترین مشتری این کمپانی به شمار می‌آمد.

لیموزین آب‌طلاکاری رضاشاه پهلوی با همان رنگ سورمه‌ای اکنون در موزه خودروهای تاریخی بنیاد مستضعفان نگهداری می‌شود و از سال ۱۴۰۰ به نمایش گذاشته شده است.

امین اموال این موزه درباره مرمت این خودرو گفته است که در زمان مرمت، این اتومبیل ضعف نقاشی داشته و سعی شده روش اصیلی برای مرمت آن اجرا شود، بنابراین ابتدا خودرو به رنگ سفید درآمده و دوباره رنگ سفارشی رضاشاه پهلوی، یعنی سرمه‌ای و مشکی به آن اضافه شده است.

دیگر خبرها

  • برای طرفداران دکوراسیون سفید و سبک بوهو (عکس)
  • کنسرت زنده محسن چاوشی ! | بدل چاوشی با آهنگ سنگ صبور همه را شوکه کرد
  • چاره نداشتم باید سرمربی تیم ملی می‌شدم!
  • طرفداران پرچمداران تاشو سامسونگ ناامید شدند!
  • پیرس برازنان هم به آرون تیلور جانسون رای داد/ ویژگی کاریزماتیک
  • زمانیکه رضاشاه با خرید یک لیموزین، آمریکا را برهم ریخت | تصویر
  • خصومت شخصی دو اسطوره با رونالدو | لقب زشتی که بعد از ظهور کریس به فوق ستاره داده شد!
  • گران‌ترین خودرو زیر پای رضاشاه (+عکس)
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!
  • رضاشاه با خرید این خودرو، در آمریکا جنجال بزرگی به پا کرد +عکس