Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیران کشورهای برزیل و آرژانتین به دعوت محمد حسن انصاری فرد در دفتر او حاضر شدند و در خصوص مسائل مختلف فوتبالی به بحث وتبادل نظر پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، سفرای دو کشورآرژانتین و برزیل دو کشورصاحب فوتبال در قاره امریکای جنوبی عصر امروز با حضور در دفتر محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص مسائل مختلف  به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که  در این نشست گابریل  کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس هم حضور داشت. کارلوس سالورد سفیر آرژانتین ابراز امیدواری کرد تیم پرسپولیس با کالدرون که از چهره های مطرح فوتبال آرژانتین و مربیان مطرح است روزهای درخشانی را در تیم پرطرفدار پرسپولیس در پیش داشته باشد. وی آمادگی سفارت آرژانتین  برای همکاری های ورزشی  با پرسپولیس را اعلام داشت.


رودریگو  سانتوس سفیر برزیل هم که علاقه مندی زیادی به فوتبال دارد اعلام آمادگی کرد که از طریق ارتباطات خود بتواند اقداماتی را برای توسعه امور ورزشی باشگاه پرسپولیس را انجام دهد. وی اعلام داشت می توانیم زمینه حضور یک تیم لیگ برتری برزیل در تهران را در صورت حل و فصل مسائل مالی و توافقات دو جانبه فراهم کنیم و این کار را در شرایطی انجام دهیم که باشگاه پرسپولیس از نظر مالی متحمل هزینه سنگین نشود. انصاری فرد به مدت نود دقیقه با سفیران برزیل و آرژانتین جلسه داشت و بعد از آن هم جلسه اختصاصی مدیر عامل باشگاه  و سرمربی تیم پرسپولیس برگزار شد. در این جلسه کالدورن  درباره شرایط کنونی تیم و برخی مسایل با انصاری فرد صحبت کرد.

 

گابریل کالدرون (سرمربی) محمد حسن انصاری فرد پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گابریل کالدرون سرمربی محمد حسن انصاری فرد پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد

سرمربی پرسپولیس به دلیل تاخیر پیش آمده در پرواز تیم به آبادان به نشست خبری پیش از بازی فردا نرسید. 
 

طرفداری | اوسمار به نشست خبری نرسید 

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کاروان پرسپولیس امروز عصر و بعد از انجام آخرین تمرین پیش از بازی با نفت راهی آبادان شد.
طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود نشست خبری اوسمار ویرا پیش از این دیدار ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در ورزشگاه تختی انجام شود اما با توجه به تاخیر در پرواز سرخپوشان به آبادان، سرمربی برزیلی به این کنفرانس نرسید.

علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در این ارتباط گفت:

متاسفانه به دلیل تاخیر پیش آمده در پرواز تیم، نتوانستیم در نشست خبری حاضر شده و در خدمت خبرنگاران عزیز در شهر آبادان باشیم. آقای اوسمار هم علیرغم میل باطنی برای حضور در نشست، با توجه به شرایط پیش آمده از رسانه‌های محترم محلی عذرخواهی کردند. به امید خدا فردا بعد از بازی در خدمت اصحاب محترم رسانه خواهیم بود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • نشست وزیر خارجه ایران با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در سازمان ملل
  • نشست وزیر خارجه ایران با سفرای کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در سازمان ملل
  • نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در سازمان ملل
  • برگزاری نشست وزیر خارجه ایران با سفرای کشورهای اسلامی
  • جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال