Web Analytics Made Easy - Statcounter

79 درصد هواداران معتقدند دروازه‌بان بلژیکی کهکشانی‌ها، عملکردی غیرقابل قبول داشته است.

طرفداری- ممکن است زیدان این موضوع را نخواهد ولی تردیدهای زیادی درمورد پست دروازه‌بانی رئال مادرید به وجود آمده است.

به گزارش مارکا، انتقادات زیادی این روزها به تیبو کورتوا وارد است و همچنین توانایی‌های وی بیش از پیش زیر سوال رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند بازیکن بلژیکی تنها کسی نبود که شب بدی را مقابل پاری سن ژرمن پشت سر می‌گذاشت ولی وی در مرکز توجهات قرار دارد. هرچند وی اشتباه فاحشی در خوردن گل‌ها انجام نداد ولی می‌توانست برای جلوگیری از دو گل آنخل دی ماریا، تلاش بیشتری انجام دهد ولی انجام نداد و به ندرت در رئال مادرید در نقش یک ناجی ظاهر شده است.

درست است که مدافعان هم بی تقصیر نیستند ولی دروازه بان ملی پوش هم حس اطمینان و امنیت را از درون دروازه به تیم منتقل نمی‌کند. او نتوانست جلوی گل اول آنخل دی ماریا را بگیرد و درست مثل تیمش شکننده به نظر می‌رسید.

تیبو کورتوا 9 گل در 5 مسابقه اخیر در این فصل دریافت کرده و همچنین 40 بازی برای کهکشانی‌ها انجام داده که در این مدت 57 گل دریافت کرده است. همچنین پانزدهمین مسابقه متوالی است که موفق به انجام کلین شیت نشده است. کیلور ناواس که در سوی دیگری قرار داشت درحالی نام خود را در لیگ قهرمانان اروپا مطرح کرده که همتای او در لوس بلانکوس روز به روز بیشتر زیر سوال می‌رود.

در نظر سنجی مارکا اما مشخص است که تیبو کورتوا هنوز نتوانسته نظر هواداران تیم پایتخت نشین اسپانیا را جلب کند و 79 درصد هواداران عملکرد دروازه بان 27 ساله را غیر قابل قبول می‌دانند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!

لوکیتا سی و چهارمین ال کلاسیکوی خود را تجربه کرد

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد 

لوکا مودریچ که با بازوبند کاپیتانی کهکشانی‌ها در این جدال حاضر شده بود، عملکرد خوبی در زمین ارائه کرد و مثل همیشه تأثیرگذار ظاهر شد. قرارداد مودریچ که در آستانه ۳۹ سالگی است، تا پایان فصل جاری با رئال مادرید اعتبار دارد و هنوز مذاکره‌ای بر سر تمدید آن صورت نگرفته است. پیش‌تر اعلام شده بود که مودریچ به احتمال زیاد در تابستان ۲۰۲۴ رئال مادرید را ترک می‌کند و احتمالا راهی لیگ حرفه‌ای عربستان می‌شود، با این حال هنوز هیچ خبری در مورد آینده هافبک کروات تایید نشده‌است و هواداران رئال باید چند هفته دیگر منتظر بمانند.

پس از پایان بازی دیشب، هواداران رئال مادرید که از پیروزی بزرگ تیمشان خوشحال بودند، اتوبوس حامل بازیکنان لوس بلانکوس را احاطه کرده و در حمایت از آن‌ها شعار سر دادند. طرفداران رئال مادرید در بخشی از جشن خود، از لوکا مودریچ خواستند قراردادش را تمدید کند و برای دست کم یک سال دیگر در سانتیاگو برنابئو بماند. آن‌ها با شعار (لوکا، بمان) خواسته و آرزوی خود را به اطلاع لوکیتا رساندند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • قهرمان رئال مادرید؛ جود بلینگام، هواداران بارسلونا را به سکوت دعوت کرد! / عکس
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • خوشحالی بعد از گل تحریک آمیز فرمین لوپز مقابل هواداران رئال مادرید / فیلم
  • خشم بارسایی‌ها: گل سالم ما را قبول نکردند (عکس)
  • رئال مادرید ۲ - بارسلونا ۲ / گزارش لحظه به لحظه
  • صحنه مشکوک روی دروازه رئال مادرید که بارسلونایی ها اعتقاد به رد شدن توپ از خط دروازه داشتند