Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات فوتبال ماکو روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات با شرکت چهار تیم از شهرهای ماکو، خوی، ارومیه و سلماس به میزبانی ورزشگاه امیرکبیر این شهرستان برگزار شد.

شجاعت جلالی افزود: در پایان این مسابقات که بصورت دوره ای و به مدت سه روز در این شهرستان برگزار شد تیم‌های ماکو و سلماس توانستند به عنوان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی اضافه کرد: مرحله نهایی این مسابقات با حضور ۲ تیم از شمال استان و ۲ تیم از جنوب استان به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد تا قهرمان این رقابت‌ها مشخص شود.

 ماکو از شهرهای شمالی آذربایجان‌غربی است.

۷۱۳۲/۶۱۸۵/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ماکو ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پراید و پژو ۴۰۵ در محور ماکو _ شوط با ۵ مصدوم و یک نفر فوتی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: بامداد ۲۵ فروردین ١۴٠٣ تصادف یک دستگاه پراید و پژو ۴۰۵ گزارش شد.

وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات رند ماکو بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:این حادثه ۵ مصدوم و یک فوتی داشت که مصدومین بعد از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان فجر ماکو انتقال یافتند و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

دیگر خبرها

  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • راهیابی هر پنج فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • چند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی در ۲۶ فروردین
  • صعود ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی
  • توزیع چهار هزار و ۴۲۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • اختلال درارتباطات مخابراتی شمال آذربایجان غربی
  • ۳ مصدوم و ۲ جان باخته در سانحه رانندگی درمحور شوط- ماکو
  • نخستین بار؛ میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی
  • تصادف پراید و پژو ۴۰۵ در محور ماکو _ شوط با ۵ مصدوم و یک نفر فوتی