Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@16:30:37 GMT

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در اسلامشهر

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۸۵۴۷

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در اسلامشهر

به گزارش برنا؛ سردار محسن خانچرلی دراین‌باره گفت: در پی وقوع سرقت مسلحانه از یک مغازه طلافروشی در خیابان مهدیه شهرستان اسلامشهر در تاریخ دوازدهم شهریور ماه امسال، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس اگاهی قرار گرفت و سرانجام با اقدامات انجام شده، دو سارق مسلح مغازه طلافروشی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس صراحتا به سرقت مسلحانه از طلافروشی با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کردند، گفت: ماموران پلیس سه متهم دیگر را نیز شناسایی و آنان را پس از هماهنگی قضائی در عملیات های غافلگیرانه دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان یک کیلو و ۳۰۰ گرم انواع طلاجات مسروقه کشف و ضبط شد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس غرب استان تهران، خانچرلی با بیان اینکه کارشناسان ارزش طلاهای کشف شده را بیش از پنج میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 455565 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ " عباسعلی خانی سانیج " گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم وکابل در سطح حوزه استحفاظی رستاق و با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه انتظامی رستاق قرار گرفت. 
وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی رستاق، پس از اقدامات و شیوه و شگرد‌های پلیسی موفق به دستگیری ۲ سارق که با یک دستگاه خودرو سواری پراید اقدام به سرقت کرده بودند، شدند. 
سرهنگ خانی تاکید کرد: متهمان پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • کشف ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق در اسلامشهر
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارقان تلفن همراه در شهرضا
  • دستگیری گروگانگیر مسلح در گرمسار / مدیرکارخانه گلوله خورد