Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی قرار گرفته‌ایم نظارت بر اماکن خدماتی و مجتمع‌های خدمات رفاهی در استان اردبیل در قالب طرح ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی تشدید می‌شود. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حمیدرضا عبدی عصر امروز در جلسه نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی قرار گرفته‌ایم نظارت بر اماکن خدماتی و مجتمع‌های خدمات رفاهی در استان اردبیل در قالب طرح ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی تشدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی در اجرای این طرح، افزود: در راستای جلب همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در اجرای هرچه مطلوب این طرح و ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی کمیته ویژه نظارت تشکیل شده است و این کمیته به صورت دوره‌ای، سرزده و متوالی از مجتمع‌های خدمات رفاهی و تیرپارک‌ها بازدید به عمل می‌آورد و در جریان عملکرد این مجتمع‌ها قرار می‌گیرد.

عبدی از احداث 15 مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی در سطح استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر 13 مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی در سطح استان اردبیل در محورهای مواصلاتی به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند و 15 مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی نیز در سطح استان اردبیل احداث می‌شود که هم‌اکنون با پیشرفت 60 درصدی آن‌ها رو به رو هستیم.

ساخت اماکن خدماتی و رفاهی در ماکو نیازمند سرمایه گذار استنظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی استان کرمانشاه تشدید می‌شودراه دسترسی4 مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی استان سمنان احداث می‌شود

 

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه ما در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران نیز گام‌های تاثیرگذاری برداشته‌ایم اظهار کرد: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران در سال رونق تولید به مجتمع‌های خدمات رفاهی بین جاده‌ای نیز که پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد دارند 480 میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در قالب احداث رمپ‌های ورودی و خروجی و تابلوهای اطلاع‌رسانی اعطا می‌شود.

وی با اشاره به رعایت اولویت‌های اساسی در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی استان اردبیل بیان کرد: مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی در استان اردبیل باید به رعایت موارد بهداشتی، نظافت نمازخانه‌ها و سرویس بهداشتی‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و این مجتمع‌ها باید شامل جایگاه سوخت، رستوران، سرویس بهداشتی مردانه و زنانه، فضای سبز، فروشگاه خدمات خودرویی و نمازخانه باشند.

انتهای پیام/ ت

R41374/P/S6,49/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری عصر پنجشنبه در مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی ارائه خدمات به زائران اظهار کرد: از تمام کسانی که در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خادمی کردند، به ویژه استاندار و معاونان ایشان و شهردار مشهد، تشکر و قدردانی می‌کنم که در این رویداد بزرگ ما را همراهی کردند تا بتوانیم از سال‌های گذشته بهتر و بیشتر خدمات‌رسانی داشته باشیم.

فرماندار مشهد گفت: این افتخاری بزرگ برای ما بود که خادمی زائران را داشته باشیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی خدمات به زائر از سال ١۴٠٠ در مشهد، افزود: این قرارگاه قبل از سال ١۴٠٠ به عنوان ستاد و صورت مقطعی خدمت‌رسانی می‌کرد. اما از همان سال به دستور استاندار این قرارگاه در طول سال مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی خواهد بود که ایام پیک عملیاتی‌تر خدمت‌رسانی انجام خواهد شد.

داوری ادامه داد: این قرارگاه در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی خدمات‌رسانی می‌کند. از سال ١۴٠٠ هر چه گذشت در این امر تجربیات بهتری کسب کردیم. قبل از این‌ها اگر مشکلی بود زائر به سراغ ما می‌آمد، اما امروز افتخار داریم ما به خدمت زائران می‌رسیم تا زائران هر چه تمام‌تر از فیوضات زیارت بهره ببرند.

کد خبر 6082123

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور فرسفج خیرآباد
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود
  • بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد
  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • بررسی ۳۷ پرونده در جلسه کمیسیون موافقت اصولی استان تهران