Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 رقابت‌های لیگ اروپا در فصل 2019/20 از امشب با برگزاری  24 بازی در گروهای مختلف آغاز می‌شود.

تمام قهرمانان لیگ اروپا که سابقا به عنوان جام یوفا برگزار می‌شد را از فصل 1972 تا کنون را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

سویا با 5 قهرمانی پر افتخاترین تیم لیگ اروپا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاسخگویی محیط زیست درباره قطع ۴ هزار درخت

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت، معین الدین سعیدی اظهار داشت: اخبار واصله از قلع و قمع ۴ هزار اصله درخت در قلب جنگل‌های هیرکانی نور خبر می‌دهد، تکرار دومینوی تخریب به بهانه توسعه یافتگی باری دیگر دست بر روی جنگل‌های هیرکانی گذاشت.
 
نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سکوت سازمان محیط زیست در برابر گسترش تخریب‌های صورت گرفته در دامنه طبیعت، افزود: سازمان محیط زیست متولی اصلی حفظ و نگهداری محیط زیست باید پاسخگوی این موضوع در فراکسیون محیط زیست و کمیسیون کشاورزی باشند.
 
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی توجهی صورت گرفته به ثروت ملی همچون جنگل‌های کشور تبعات گران و جبران ناپذیری را به دنبال دارد، اظهار کرد: نگاه‌ها به مسئله محیط زیست یک موضوع شعاری و کلیشه‌ای است، این مسئله باید از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار بگیرد. 
 
وی با تاکید بر اینکه توسعه پایدار باید در جهت حفظ محیط زیست باشد، تصریح کرد: در کشور‌های توسعه یافته مقوله توسعه یافتگی صرفا با حفظ و نگهداری محیط زیست تعریف می‌شود، اگر امروز به هربهانه‌ای تیشه به ریشه درختان و طبیعت بزنیم بی تردید محیط زیست را به ورطه نابودی می‌کشانیم.
 
عضو فراکسیون محیط زیست در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات معظم له در مورد حفظ و نگهداری طبیعت، گفت: در روز درختکاری سال ۱۴۰۱ مقام معظم رهبری پس از کاشت نهال فرمودند" اگر هر ایرانی سه درخت بکارد، کاشت یک میلیارد نهال در چهار سال محقق می‌شود" نه تنها شاهد کاشت یک میلیارد درخت نیستم بلکه در چند سال اخیر شاهد قلع و قمع بلوط‌ها جنگل‌های مختار به بهانه میدان گازی در پیشانی زاگرس و مرگ هزاران اصله درخت بلوط جنگل‌های زاگرس به بهانه احداث جاده یاسوج بودیم.
 
سعیدی با تاکید بر اینکه توسعه یافتگی زمانی می‌تواند مولفه‌های توسعه پایدار را به همراه داشته باشد که به همان میزان حفظ محیط زیست را در دستور کار خود قرار دهد، اظهار کرد: توجه داشته باشیم حفظ طبیعت تنها مربوط به یک نسل نیست بلکه نسل‌های بعدی هم سهمی از آن خواهند داشت که متاسفانه در مسیر توسعه یافتگی در طبیعت شاهد یک نگاه اقتصادی بدون توجه به تبعات آن به کام عده‌ای سودجو هستیم.
 
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه الزامات قانونی برای حفظ و نگهداری درختان و جنگل‌ها در مسیر توسعه یافتگی و بهره برداری پیش بینی شده است، تصریح کرد: شاهد هستیم برخی نهاد‌های اجرایی با دور زدن قانون به بهانه توسعه یافتگی کمر به قتل عام طبیعت بسته‌اند و سازمان محیط زیست در برابر این مهم سکوت اختیار کرده است، عدم نظارت جدی منجر شده تا ثروت ملی همچون درختان جنگلی شبانه قطع شوند.

دیگر خبرها

  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • ضرورت پاسخگویی محیط زیست درباره قطع ۴ هزار درخت
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • بستری بیش از ۴۷۱ هزار نفر در بیمارستان از آغاز طرح سلامت نوروزی
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • اروپا پروژه ۱۲۰ میلیون دلاری کشف «ذرات شبح» را آغاز کرد
  • اعمال کنترل های موقت در تمام مرزهای آلمان
  • جواب سرمربی تاجیکستان به مانچینی: فقط بهانه!
  • گل رونالدو نازاریو به موناکو روی همکاری رائول گونزالس و زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 2004/3/25) / فیلم