Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: مقاومت و همیشه در صحنه بودن ملت ایران باعث حفظ انقلاب اسلامی شده است. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نهاوند، سرهنگ حسن مرادی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دنباله نهضت امام حسین(ع) است و هفته دفاع مقدس که امسال با ایام عزاداری امام حسین(ع) متقارن شده است فرصت مناسبی برای یادآوری حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس خصوصا برای نسل جوان و نوجوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دشمنان ما در گام دوم انقلاب وارد یک جنگ ترکیبی با انقلاب اسلامی شده‌اند و تهدیداتشان را چند برابر کرده‌اند و در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و غیره وارد جنگ با انقلاب اسلامی شده‌اند.

نمایشگاه «گنج مقدس» به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در رشت برپا می‌شودیزد| روحیه انقلابی یکی از مهمترین رویکردها و دستاوردهای دفاع مقدس استاصفهان| شهرضا با 100 برنامه به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود

 

مرادی با بیان این‌که در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران خار چشم دشمنان شده است، افزود: با تمام فراز و نشیب‌ها و تهدیدهای گوناگون دشمنان در طول چهل سال خوشبختانه ما توانستیم سرافراز و سربلند بمانیم و این به برکت پایمردی، ایثار، شهادت‌طلبی و همیشه در صحنه بودن ملت ایران بوده است.

وی با اشاره به اینکه به فرموده امام راحل انقلاب اسلامی ایران داعیه جهانی دارد و زمینه‌ساز تمدن اسلامی در جهان خواهد بود، عنوان کرد: در طول این چهل سالی که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد بحث مقاومت باعث حفظ انقلاب اسلامی شده است و این مقاومت همواره با روحیه جهاد، شهادت طلبی و ایثار همراه بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: همین روحیه مقاومت ملت ایران باعث شده استکبار جهانی که قبلا می‌گفتند با 12 شرط می‌خواهیم با ایران وارد مذاکره شویم اکنون گفته بدون هیچ شرطی حاضر هستیم که با ایران وارد مذاکره شویم.

مرادی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در پیش‌برد اهداف انقلاب، گفت: رسانه‌ها در پیش‌برد اهداف انقلاب اسلامی و در پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری دارند و در این زمینه خبرنگاران به عنوان سربازان جنگ نرم تلقی می‌شوند.

وی تاکید کرد: اگر رسانه‌های داخلی کشور در جهت مقابله با تهدیدهای دشمنان انقلاب وارد عمل شوند و در مقابله با تفرقه انگیزی در بین مردم، در جهت ایجاد اتحاد و وحدت بین مردم و مسئولین، در جهت بیان کردن حیله‌ها و نیرنگ‌های دشمنان، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و غیره وارد عمل شوند قطعا نقش بی‌بدیلی خواهند داشت.

مرادی با بیان اینکه از دید کارشناسان و نخبگان سیاسی دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از ابزارهای اصلی تداوم انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس حدود 30 کشور به طور مستقیم و غیرمستقیم وارد جنگ با کشور ما شدند و مردم ما علاوه بر این‌که نگذاشتند ذره‌ای از خاک کشور ما به دست دشمن برسد بلکه باعث تثبیت انقلاب اسلامی ایران نیز شدند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول این چهل سال در زمینه تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیده و باعث دمیدن روحیه مقاومت در بین کشورهای مستضعف و اسلامی دنیا شده است.

مرادی افزود: همچنین انقلاب اسلامی ایران در طول چهل سال عمر با برکتش باعث رشد جبهه مقاومت شد که این اهمیت بسیار زیادی دارد و اکنون جبهه مقاومت خاری شده در چشم دشمنان و باعث شده که منافع آمریکا و اسرائیل در دنیا به خطر بیفتد.

در هفته دفاع مقدس 100 عنوان برنامه مختلف در نهاوند برگزار می‌شود

وی در ادامه به برگزاری برنامه‌های هفته دفاع در شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس100 عنوان برنامه در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود و حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان نیز در این هفته هر کدام یک برنامه مهم و محوری برگزار می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: برگزاری رژه خودرویی و صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه ناحیه، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، افتتاح چندین پایگاه مقاومت بسیج از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در شهرستان برگزار می‌شود.

مرادی بیان کرد: نواختن زنگ مقاومت در کلیه مدارس شهرستان، سرکشی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی، اعزام گروه‌های جهادی محلات‌اقشار و پزشکی به نقاط محروم شهرستان، همایش بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه و بسیجی با حضور فرماندهان اسبق سپاه ناحیه نهاوند، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز خواهر و غیره از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی خانه‌سازی در شهرستان، افزود: بر اساس تدابیر سپاه کل کشور طرح خانه‌سازی و تعمیرات برای افراد کم‌برخوردار در دستور کار سپاه ناحیه نهاوند نیز قرار گرفته است و تاکنون حدود 19 واحد تعمیر شده و در بحث ساخت نیز از 25 واحد سهمیه شهرستان حدود 20واحد در حال ساخت است.

مرادی با بیان اینکه 25 گروه جهادی در شهرستان مشغول به فعالیت هستند، گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی نیز تاکنون 235 میلیون تومان وام خوداشتغالی به متقاضیان پرداخت کرده‌ایم و تلاش داریم که خانواده‌ها را خودکفا کنیم.

وی افزود: در بحث طرح شهید بهنام محمدی نیز حدود 14 مدرسه با حضور سرگروه‌های خاصی که از نیروهای سپاه هستند در کنار معلمان قرار است کارهای تربیتی، مهارتی و آموزشی انجام شود که همه این سرگروه‌ها از قبل آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

مرادی با اشاره به پرداخت 9مورد جهیزیه به افراد بی‌بضاعت توسط سپاه ناحیه نهاوند، تصریح کرد: در بحث برگزاری یادواره‌ها و تکریم مقام شهدا نیز از ابتدای امسال تاکنون 15 یادوراه شهدا در شهرستان برگزار کرده‌ایم.

وی گفت: با توجه به پیش‌رو بودن انتخابات دشمنان تلاش می‌کنند که از حضور مردم ایران در پای صندوق‌های رأی جلوگیری کنند از همین‌روی در نظر داریم در نیمه دوم سال بحث‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی را درباره لزوم شرکت در انتخابات و انتخاب کاندیدهای اصلح در شهرستان برگزار کنیم.

انتهای پیام/ ت

R41405/P1336/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان

دبیر هفته فرهنگی اصفهان گفت: به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان ۳۵۰ برنامه‌ شاد و مفرح در حوزه‌های مختلف فرهنگی و گردشگری و هنری در نصف جهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، میثم بکتاشیان در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: به مناسبت تولد فیلسوف و معمار بزرگ شیخ بهایی سوم تا دهم اردیبهشت هر سال به نام هفته اصفهان نام‌گذاری شده است که در این راستا برنامه‌هایی را برای معرفی شاخص‌های هویتی اصفهان اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: معرفی مشاهیر و مفاخر همچنین هنرها، آموزه‌های فرهنگ عامه و آن چیزی که هویت اصفهان را در بر ¬گیرد در هفته اصفهان تحت عنوان برنامه‌های متنوع اجرا خواهد شد تا شهروندان اصفهانی با این شهر زیبای خدا آشنا شده و بدانند در چه شهر زیبایی زندگی می‌کنند.

دبیر هفته فرهنگی اصفهان خاطرنشان کرد: مسافران و گردشگران خارجی که در بهترین ماه فصل زیبای بهار یعنی اردیبهشت به شهر اصفهان سفر کرده‌اند، می‌توانند از حدود ۳۵۰ عنوان برنامه که در مناطق سطح شهر به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود، بهره‌مند شوند.

بکتاشیان تصریح کرد: در حوزه هنر نمایش اجرای تئاتر و در حوزه مکتب موسیقی نیز برنامه‌ای را با حضور هنرمندان اصفهانی خواهیم داشت.

وی گفت: در حوزه اندیشه، فلسفه و حکمت چندین همایش برگزار خواهد شد و به نقش متقدمین حوزه اندیشه اصفهان و همچنین نقش و ارتقا جایگاه تعالی فکر و اندیشه در دنیا پرداخته خواهد شد که بسیاری از بزرگان اصفهانی در این حوزه فعالیت کرده‌اند.

«هفته فیلم اصفهان» از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است

دبیر هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: در حوزه¬ فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت برنامه‌های جذاب هنری و ترکیبی را در گلستان شهدا خواهیم داشت که در این راستا در خدمت حدود ۶۰۰۰ هزار دانش آموز خواهیم بود تا با سرداران و شهدای شهر اصفهان آشنا شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به تداخل هفته اصفهان و هفته سلامت ویژه برنامه بزرگی در ناژوان در حوزه سلامت برگزار خواهد شد که شهروندان اصفهانی می‌توانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

بکتاشیان افزود: در چهارباغ اصفهان برنامه‌های متنوعی از هنرهای تجسمی، نمایش و سینما همچنین ماکت‌های ابنیه‌های تاریخی شهر اصفهان برگزار می‌شود که شهروندان اصفهانی در طی این هفته می‌توانند از این برنامه‌های متنوع استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در میدان امام (ره) نیز برنامه‌های چوگان، ورزش پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای را خواهیم داشت، در حوزه خانوادگی چندین برنامه اجرا خواهد شد و در محلات نیز با معرفی آن‌ها به شهروندان ویژه برنامه‌های متعددی اجرا خواهد شد.

دبیر هفته فرهنگی اصفهان افزود: در حوزه گردشگری و مراجعه شهروندان به ابنیه تاریخی، همچنین آشنایی آن‌ها با نقاط کمتر دیده شده شهر اصفهان، برنامه‌ریزی‌های متنوعی انجام شده است تا شهروندان بتوانند با مراجعه به معاونت‌های فرهنگی مناطق از این محل‌ها مطلع و بهره‌مند شوند.

بکتاشیان خاطر نشان کرد: «هفته فیلم اصفهان» از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است که با اکران فیلم‌هایی در بخش مستند، کوتاه و بلند در حوزه مرتبط، با حضور هنرمندان تئاتر اصفهان در سینما سوره برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یک ویژه برنامه شهری بزرگ در پردیس هنر به مدت ۵ شب با حضور هنرمندان مطرح اصفهان همراه با برنامه جنگ و مسابقه¬ با نشاطی را به مناسب هفته اصفهان خواهیم داشت که از علاقه‌مندان دعوت می‌شود از این برنامه‌ها استفاده کنند.

کد خبر 747253

دیگر خبرها

  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است