Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به میزان تسهیلات پرداخت‌شده به مشاغل خانگی در سال ۹۸ گفت: در سال جاری میزان تسهیلات ۵ میلیارد تومان است که به متقاضیان پرداخت خواهد شد. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مصطفی کاویانی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه مبلغ کل مشاغل خانگی در سال‌های اخیر کاهش داشته است، اظهار داشت: در سال 96، مبلغ 16 میلیارد ریال اعتبار ابلاغ بوده که 8 میلیارد و 800 میلیون ریال تخصیص‌یافته که از این مقدار 9 میلیارد و 300 میلیون ریال به بانک‌ها معرفی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم افزود: در سال 97، جمع کل ابلاغ یازده میلیارد و 300 میلیون تومان بوده که 109 درصد به بانک‌های معرفی کرده‌ایم که 66 درصد پرداخت تسهیلات انجام‌شده است.

نمایشگاه مشاغل خانگی در سمنان برپا می‌شودجزئیات طرح مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار؛ 12 هزار نفر در سطح ملی هدف‌گذاری شده‌اندیزد | سقف تسهیلات مشاغل خانگی برای افراد مستقل به 500 میلیون ریال افزایش یافت

وی ادامه داد: سقف پرداخت تسهیلات در بخش مشاغل خانگی، در سال 97 از سوی بانک ملی 35 درصد، بانک تجارت 60 درصد، کشاورزی 89 درصد و بانک رفاه کارگران 98 درصد بوده است، جمعاً 69 درصد در سال 97 تسهیلات به متقاضیان پرداخت‌شده است.

کاویانی با اشاره به میزان تسهیلات پرداخت‌شده به مشاغل خانگی در سال 98 گفت: در سال جاری میزان تسهیلات 5 میلیارد تومان است که مربوط به دو بانک رفاه و توسعه تعاون بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم ابراز کرد: در سال جاری کاهش 75 درصدی تسهیلات مشاغل خانگی نسبت به دو سال قبل به‌شدت موجب کاهش سهمیه استان‌ها شده است که این مسئله از سوی بانک مرکزی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ ت

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان  اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به هفت هزار و ۷۱۶ واحد مسکونی تسهیلات خود مالکی نهضت ملی مسکن شامل وام ۳۰۰ ،۴۰۰ و ۵۵۰ میلیون تومانی پرداخت شده است که سرجمع مبالغ پرداخت شده ۱۹.۹۳۰ همت است.

مسعود بیات منش افزود: بانک‌های ملی و مسکن هر کدام به ترتیب با یک هزار و ۲۷۱ و چهار هزار و ۷۱۶ فقره جزو بهترین بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات هستند، این در حالی است که بسیاری از بانک‌های عامل عملکرد نامطلوبی در پرداخت تسهیلات خودمالکی نهضت ملی دارند. اگر روند پرداخت‌ها تسریع پیدا کند، شاهد جهش بسیار خوبی در پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن خودمالکی در استان خواهیم بود.

وی تسهیلات مورد نیاز یا مبلغ درخواست شده خودمالکین را در حال حاضر ۷.۶ همت عنوان کرد و خواستار تسریع جدی بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان/ تسهیلات اثر گذار بودند
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد
  • پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان
  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان
  • پرداخت تسهیلات به هنرمندان صنایع‌ دستی گیلان
  • متقاضیان وام های بانکی بخوانند
  • نرخ بیکاری زمستانی هم در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد