Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@16:23:07 GMT

روایت فرمانده سپاه کردستان از بازگشت مردم به ۲ روستای بیجار+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۸۷۲۹

روایت فرمانده سپاه کردستان از بازگشت مردم به ۲ روستای بیجار+فیلم

‍‍‍‍‍‍

زندگی دوباره مردم روستای "علی سرخ" و "قورت دره" بیجار به‌همت طرح‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه از سر گرفته شد. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مدیران خبرگزاری و خبرنگاران امروز میهمان سپاه استان بودند تا در نشست خبری با فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رجبی محمدحسین رجبی در این نشست با ابراز خرسندی از اینکه با انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان، چراغ امید در روستاهای محروم "علی سرخ" و "قوت دره" شهرستان بیجار روشن شده است، اظهار داشت: این مهم با اقدامات قابل توجه صورت گرفته و در نهایت از مهاجرت روستائیان جلوگیری به‌عمل آمد و این روستاها آباد شد.

وی با اعلام اینکه 500 فرمانداری در سطح کشور داریم، افزود: اگر در هر شهرستان دو روستا تا پایان سال آباد شود، می‌توان به حوزه تولید، کشاورزی و اقدامات مردمی کمک کرد.

فرمانده سپاه کردستان از اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی بیجار بازدید کرد+تصاویرسپاه 2 هزار پروژه محرومیت‌زدایی را در مناطق محروم کردستان اجرا می‌کندانتقاد فرمانده سپاه استان کردستان از مسئولان دولتی؛ ‌اراده‌ای برای اجرای 2 هزار پروژه محرویت‌زدایی نمی‌بینم

گفتنی است؛ ساکنان روستاهای محروم شهرستان بیجار بعد از گذشت سال‌ها به‌همت طرح‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، دوباره به زادگاهشان برگشته و در حال زندگی در روستای خود هستند.

در ادامه گزارش ویدئویی خبرنگار تسنیم از روایت فرمانده سپاه کردستان از مهاجرت معکوس، آبادانی و زندگی دوباره مردم در روستاهای محروم شهرستان بیجار را ببینید:

انتهای پیام/ ت

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند

به گزارش قدس آنلاین، عیسی زارع‌پور روز پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های برق منطقه‌ای استان سمنان در شهرستان میامی اظهار کرد: از مجموع این روستاهای متصل به اینترنت پرسرعت، چهار روستا در دولت سیزدهم از این خدمت بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: یکی از دلایل اتصال دیرهنگام روستاها به شبکه ملی ارتباطات و برخورداری از اینترنت پرسرعت، نبود زیرساخت مناسب مانند برق است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توسعه زیرساخت‌های انرژی و ارتباطی هستیم تا مردم بتوانند بدون محدودیت در جهش تولید مشارکت داشته باشند.

برگزاری نشست با موضوع تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سمنان از دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان میامی است.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور روز پنجشنبه در سفری یک‌روزه و در قالب دومین سفر دولت سیزدهم به سمنان، وارد مرکز این استان شد.

آیت الله رئیسی عصر امروز هم در سفر به شاهرود، در استادیوم تختی با مردم این دیدار خواهد کرد.

تعدادی از وزیران دولت سیزدهم نیز از ظهر دیروز چهارشنبه در شهرستان‌های مختلف استان سمنان به بازدید و بهره‌برداری از چند طرح پرداختند و امروز نیز این وزرا به عنوان معین هر شهرستان، در ادامه برنامه‌های سفر دولت سیزدهم در نقاط مختلف استان سمنان حضور خواهند یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تولید انرژی با توربین‌های بادی خیابانی/ کربن‌زدایی لندن با بهره‌گیری از انرژی‌های پاک
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل