Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@03:04:17 GMT

رونالدو در جستجوی دختر گمشده

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۸۸۶۴

رونالدو در جستجوی دختر گمشده

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس در این مصاحبه گفت: زمانی که ۱۱ یا ۱۲ ساله بودم، پول نداشتیم و در خوابگاه مشترک باشگاه لیسبون با بازیکنان کوچک تر از خودمان زندگی می کردیم؛ هر سه ماه یک بار می توانستم خانواده ام را ببینم؛ دوران سختی بود؛ خیلی سخت و دور از خانواده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

CR۷ که حالا لقب یکی از ثروتمندترین ورزشکاران جهان را یدک می کشد، ادامه داد: معمولا اواخر شب حول و حوش ساعت ۱۰:۳۰ یا ۱۱ گرسنه می شدیم، یک شعبه همبرگر فروشی (مک دونالد) نزدیکی ورزشگاه قرار داشت و همیشه از در پشتی می رفتیم و در می زدیم: "چیزی از همبرگرها مانده؟" و بعد «ادنا» و ۲ دختر دیگر که آنجا کار می کردند، ما را از گرسنگی نجات می دادند، آنها انسان‌های فوق العاده‌ای بودند؛ آن شعبه مک دونالد تعطیل شد و هرگز دوباره آنها را ندیدم؛ در پرتغال از خیلی‌ها برای پیدا کردن نشانی از آنها سوال کردم اما هیچکس از آنها خبری نداشت.

رونالدو داستان خود را اینطور پایان داد: دوست دارم از طریق این مصاحبه آنها را پیدا کنم و به خانه ام در تورین یا لیسبون دعوت و به شام میهمانشان کنم؛ می خواهم محبتی را که آن روزها به من کردند، جبران کنم، هرگز آن روزهای سخت را فراموش نمی کنم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو فوتبالیست یوونتوس ثروتمندترین ورزشکاران جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از پیدا شدن جسد جوان گمشده یاسوجی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمد رستمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعتی پیش جسد جوان 32 ساله‌ای که روز گذشته در این شهر مفقود شده بود، پیدا شد.

وی افزود: جسد این جوان بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شده و علت مرگ مشخص نیست.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: عملیات جست‌و‌جوی این جوان از روز گذشته شروع شده و با کمک آتش نشانی، هلال احمر و نیروهای مردمی پیدا شد.

به گزارش تسنیم، روز گذشته خانواده این جوان 32 ساله با سازمان آتش‌نشانی تماس برقرار کرده و گفته‌اند که فرزند‌مان تماس گرفته و گفته است که حالم خوب نیست.

فرد گمشده ابتدا به خانواده‌اش گفته که در تنگ گنجه‌ای است و بعد گوشی او را ردیابی کرده‌اند که متوجه شده‌اند در منطقه ابوذرها است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) جشن تولد دختر رونالدو
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • سیل جان ۳ دختر را در کرمان گرفت / آخرین خبر از سرنوشت دختران
  • ماجرا مفقودی ۳ دختر چوپان در کرمان
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • ۲ دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد مفقود شدند
  • مفقودی ۳ دختر نوجوان در سیل عنبرآباد
  • سه دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد مفقود شدند