Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@20:00:11 GMT

ظریف فردا جمعه به نیویورک می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۸۹۳۱

آفتاب‌‌نیوز :

سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در صفحه توییتر خود اعلام کرد: وزیر امور خارجه کشورمان بامداد روز جمعه عازم نیویورک می‌شود.

ظریف برای شرکت در هفتادوچهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک می‌رود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر امور خارجه نیویورک ظریف سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا جمعه آخرین فرصت شرکت در آزمون نهایی«زندگی با آیه‌ها»

حجت‌الاسلام برومند رازیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: «زندگی با آیه‌ها» یکی از طرح‌های ملی قرآنی بود که امسال در ایام ماه مبارک رمضان در کل کشور و استان کردستان به اجرا درآمد و با توجه به استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان،  آزمون نهایی این طرح تا هفتم اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی افزود: این طرح در استان کردستان مورد استقبال قرار گرفت و زمینه شرکت افراد زیادی را ایجاد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: در راستای اجرای این طرح ملی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان اقدام به برگزاری مسابقه پیامکی کرد که روزانه با طرح یک سوال چهارجوابی زمینه مشارکت افراد زیادی را فراهم می‌کرد.

رازیانی عنوان کرد: براساس ارزیابی‌های انجام شده حدود ۱۴۰ هزار پیامک در راستای اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در کردستان دریافت شد که تعدادی از این پیامک‌ها مربوط به هموطنان سایر استان‌های کشور بود.

وی با اشاره به اهدای جوایز به ۲۰۰ نفر از برگزیدگان مسابقه پیامکی در کردستان، اعلام کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان به مدت ۲۰ روز، روزانه به ۵ نفر از برگزیدگان مبلغ پنج میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شد و در ۱۰ روز آخر ماه مبارک رمضان نیز به دلیل استقبال بالای مردم از این مسابقه پیامکی شمار برگزیدگان به روزانه ۱۰ نفر افزایش یافت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه عده‌ای از هم استانی‌ها نیز از طریق شرکت در جلسات مسطورا در خانه‌های قرآنی و مؤسسات و یا مساجد استان در این طرح ملی شرکت داشتند، گفت: این طرح زمینه ساز حضور افراد زیادی به سمت فعالیت‌های قرآنی شد.

رازیانی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این نهضت ملی می‌توانند در آزمون نهایی این طرح شرکت کنند، گفت: آزمون نهایی نهضت ملی زندگی با آیه‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود و به افرادی که نمره قبولی کسب کنند گواهی معتبر حفظ ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون که به مدت ۲۰ دقیقه برگزار می‌شود شامل ۳۰ سوال از حفظ و ترجمه آیات «زندگی با آیه‌ها» است.

اهدای گواهی معتبر به برگزیدگان مسطورا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: به کسانی که بتوانند حداقل به ۲۰ سوال پاسخ صحیح دهند گواهی قبولی از سوی سازمان دارالقرآن کریم تعلق می‌گیرد.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: برگزیدگان این آزمون در قرعه کشی ۱۵۰ جایزه نفیس به ارزش پنج میلیارد ریال شرکت داده می‌شوند.

وی عنوان کرد: ۳۵ کمک هزینه سفر زیارتی حج عمره، عتبات عالیات و مشهد مقدس، لپ‌تاپ، تبلت، گوشی همراه، اسکوتربرقی، دوربین عکاسی چاپ فوری، کوادکوپتر، ساعت هوشمند، هندزفری بلوتوثی، پاوربانک، فلش و جوایز نقدی از جوایز این مسابقه به شمار می‌رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه هر شرکت کننده پنج بار فرصت دارد تا در این آزمون شرکت کند، افزود: مهلت شرکت در آزمون تا پایان فروردین ماه جاری است.

وی اضافه کرد:علاقمندان می‌توانند برای دریافت منابع این آزمون به سایت https://zendegibaayeha.ir و شرکت در آزمون این طرح ملی به سایت https://s۰,۳۰ayeh.com/profile.php مراجعه کنند.

کد خبر 6083179

دیگر خبرها

  • فال انبیا فردا جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • فردا جمعه آخرین فرصت شرکت در آزمون نهایی«زندگی با آیه‌ها»
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد