Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:19:02 GMT

صدور کارت بازی سوشا مکانی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۸۹۳۹

صدور کارت بازی سوشا مکانی

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،در روزهای گذشته سوشا مکانی دروازه‌بان سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پیوست و در جمع شاگردان مهدی تارتار قرار گرفت.

قرارداد سوشا مکانی ثبت شده بود ولی به دلیل صادر نشدن کارت بازی نتوانست در دیدار تیم نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا کارت بازی دروازه‌بان جدید تیم نفت مسجدسلیمان صادر شد و سوشا مکانی در هفته‌های آینده مشکلی برای حضور در ترکیب تیم ندارد.

بر این اساس سوشا مکانی می‌تواند در بازی زردپوشان زاگرس مقابل فولاد مبارکه سپاهان که در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود به میدان برود.

انتهای پیام/ د

صدور کارت بازی دروازبان نفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است

کریمی قدوسی نماینده اصولگرای فعلی مجلس که از رسیدن به مجلس دوازدهم بازمانده است در توییتی تلویحا مدعی فاصله یک هفته ای ایران با آزمایش شد.   به گزارس انتخاب، کریمی قدوسی‌ نماینده مشهد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.   جواد کریمی قدوسی، عضو جبهه پایداری چندی پیش نیز قبل از عملیات ایران علیه اسرائیل با انتشار پستی در توئیتر نوشته بود: بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی در ساعت آینده این شرور خواهد فهمید که من بعد در هر کجای دنیا دست به ترور شخصیت های جبهه مقاومت بزند باز با سجیل و خیبرشکن و شهاب ایرانی تنبیه خواهد شد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در استان
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • خصوصیات کلیدی خانه‌های خلاق کدام است؟
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است