Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از ایلام،‌ محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی امروز 28 شهریور ماه با ورود در پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای حمل و نقل برون شهری این تعداد زائر هشت هزار دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده و سه هزار دستگاه نیز به عنوان ذخیره برای مواقع ضروری ساماندهی شده است.
وی افزود: افزایش ظرفیت پایانه های مرزی از جمله پارکینگ ها، فضاسازی های رفاهی، افزایش گیت ها برای کنترل گذرنامه زائران از جمله دستورالعمل های اربعین امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر راه و شهرسازی در مورد پایانه های مرزی تاکید کرد: اشکلات موجود در پایانه های مرزی تا قبل از آغاز سفرهای زائران برای سهولت و امنیت در تردد مسافران مرتفع می شود.
اسلامی در مورد راه های مواصلاتی استان ایلام یادآور شد: ۲ هزار متر از راه های استان خط کشی و از ۱۰۲ کیلومتر مسیر چهاربانده ایلام - مهران تنها ۹ کیلومتر مسیر باقی مانده که تا نیمه اول سال آینده کل این مسیر چهاربانده می شود.
وی در مورد عدم تکمیل این ۹ کیلومتر باقی مانده توضیح داد: سختی مسیر و کوهستانی بودن، وجود رودخانه و نیاز به احداث پل باعث شده که این ۹ کیلومتر به اربعین امسال نرسد.
اسلامی در مورد افزایش ظرفیت پایانه مرزی مهران نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه ظرفیت کنونی پایانه مرزی مهران جوابگوی حجم زیاد ترددها را ندارد در حال تدوین یک طرح برای این پایانه هستیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی اربعین قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان

 مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان که صبح امروز به همراه رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیئت دولت به اسلام آباد سفر کرد، در حاشیه مراسم امضای ۸ سند همکاری میان دو کشور اظهار کرد: همکاری‌های حمل‌ونقلی از جمله در حوزه بنادر و دریایی، هوایی، ریلی، جاده‌ای از مسائل مطرح شده به‌منظور توسعه روابط دو کشور بود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: توسعه پایانه‌های مرزی میان دو کشور از لحاظ ساختاری و حمل مستقیم بار، از موضوعاتی بود که میان مقامات دو کشور مطرح شد.

به گفته بذرپاش، برقراری پرواز مستقیم میان تهران و اسلام آباد و افزایش پرواز‌ها میان تهران- لاهور یا مشهد- لاهور از دیگر موضوعات همکاری ایران و پاکستان بود.

منبع : وزارت راه وشهرسازی

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان
  • توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد/ از تردد در مسیر‌های کوهستانی و رودخانه‌ها پرهیر کنید