Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:45:01 GMT

تیم فوتبال شهرداری فومن با شکست لیگ کشور را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۹۱۷۴

تیم فوتبال شهرداری فومن با شکست لیگ کشور را آغاز کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر پنجشنبه در رشت برگزار شد ، تیم فوتبال شهرداری فومن با نتیجه سه بر صفر مقایل  شهید قندی یزد متحمل شکست شد تا این مسابقات را با شکست آغاز کند.

این دیدار ، از هفته اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت و در یک هوای آفتابی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این مسابقه و در نیمه اول ، تیم فوتبال شهید قندی یزد موفق شد در نیمه اول به یک گل دست یابد تا این نیمه را با پیروزی به رختکن برود و در نیمه دوم نیز این تیم توانست دو گل دیگر به ثمر برساند تا در نهایت در اولین بازی خود و در یک دیدار خارج از خانه، به یک پیروزی پرگل دست یابد.

قضاوت این مسابقه را  مهرداد خسروی با کمک های عباس شیرزادی و علی صیامیان برعهده داشتند که در جریان این دیدار ، مهدی رحیم زاده ، حسین محبی ، هومن فلاحی و سیامک رحمانی از تیم فوتبال شهرداری فومن ، امیرعلی چگینی ، رضا فرجی ، محمد نوروزی و احسان گنجی از تیم فوتبال شهید قندی یزد کارت زرد دریافت کردند.

حاشیه های دیدار تیم های شهرداری فومن و شهید قندی یزد

به دلیل آماده نبودن زمین ورزشگاه شهرداری فومن و با تصمیم سازمان لیگ فوتبال کشور، بازی های خانگی این تیم در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود که به همین دلیل تیم شهرداری فومن در اولین بازی خانگی خود، در رشت به مصاف شهید قندی یزد رفت.

به دلیل آماده نبودن کارت بازی بازیکنان تیم شهرداری فومن، کادرفنی این تیم نمی دانست که با چه ترکیبی وارد زمین شود و حدود یک ساعت قبل از آغاز این بازی ، کارت های بازی بازیکنان تیم فوتبال شهرداری فومن صادر شد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، ۲۸ تیم حضور دارند که در دو گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که در نهایت تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم و برنده تیم های دوم نیز به لیگ دسته اول صعود می کنند.

۷۲۸۵ /۲۰۰۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم

به گزارش ورزش سه، تیم افشین قطبی در فوتبال کانادا بامداد امروز به مصاف کاوالری رفت و تیم ونکوور در این دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بدین ترتیب نخستین شکست فصل آنها در حام حذفی ثبت شود. ونکوور در مسابقات لیگ با حضور قطبی فرم خوبی به اجرا گذاشته و در شرایط کنونی با 6 امتیاز صدرنشین است اما قطبی امید داشت با تیمش بتواند در جام حذفی هم پیشروی کند که این اتفاق صورت نگرفت.

افشین قطبی به عنوان سرمربی ونکوور در پایان این دیدار گفت: فکر می‌کنم دقیق ترین روشی که می‌توانم با آن حال و هوا و احساس تیم را بیان کنم، جمله‌ای است که در آن باید از فروتنی و امید استفاده کنم. بازیکنان ما جاه طلبی لازم را دارند اما وقتی خیالت از شرایط راحت باشد، این اتفاق می‌افتد. ما برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

دیگر خبرها

  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • شهرداری گرگان به یکقدمی فینال رسید
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری سیرجان و نماینده البرز
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی