Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، رقابت‌های لیگ اروپا در فصل 2019/20 در مرحله گروهی با برگزاری 12 بازی در گروه‌های مختلف از ساعت 21 و25 دقیقه آغاز شد که در مهمترین دیدارها سویا، آرسنال و لاتزیو به مصاف رقبای خود رفتند.

سویا در دیداری خارج از خانه در آذربایجان مقابل قره‌باغ به برتری دست یافت.

در مهم‌ترین دیدار امشب دو تیم مدعی آرسنال و فرانکفورت در آلمان به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان امری برتری قاطعی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابزون اسپور هم در حضور حسینی مغلوب ختافه شد.

نتایج کامل دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

گروه A

آپوئل نیکوزیا 3 - دودلانژ 4

قره‌باغ صفر - سویا 3

گروه B

کپنهاگن یک - لوگانو صفر


دیناموکیف اوکراین یک - مالمو یک

گروه C


بازل 5 -کراسنودار صفر

ختافه  یک- ترابزون اسپور صفر

گروه D

لاسک یک - روزنبرگ صفر


آیندهوون 3 - اسپورتینگ لیسبون 2

گروه E

 کلوژ 2 - لاتزیو یک

رن یک - سلتیک یک

گروه F


استاندارد لیژ 2 - گیمارش صفر

اینتراخت فرانکفورت صفر - آرسنال 3

فرانکفورت  از دقیقه 79 10 نفره بازی را دنبال کرد

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال هفته گذشته در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر استون ویلا به میدان رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا صدر جدول را به منچسترسیتی واگذار کند و نتوانست از باخت لیورپول برابر کریستال پالاس به سود خودش استفاده کند. 

این شکست باعث شد که شاگردان پپ گواردیولا با دو امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال و لیورپول در صدر جدول قرار بگیرد و حالا این دو تیم باید در چند بازی باقی مانده به لغزش آنها امیدوار باشند تا فرصت بالا بردن جام قهرمانی در این فصل را به دست بیاورند. 

الکساندر آرنولد در گفتگو با اسکای اسپورت و در پاسخ به سوالی درباره شکست این حریف قدرتمند اظهار داشت:« اگر دیدارها برعکس برگزار می‌شود و بازی آرسنال اول بود و ما پس از آنها به میدان می‌رفتیم، شاید شرایط و ذهنیت آنها متفاوت پیش می‌رفت. 

همه چیز به روحیه و ذهنیت بازیکنان بستگی دارد. من فکر می‌کنم که نتیجه و باخت ما روی نتیجه بازی آرسنال تاثیر گذاشت. آنها احتمالا بیش از حد هیجان زده شدند و فکر کردند که فرصت بسیار خوبی دارند و باید هر طور شده از آن استفاده کنند که این اتفاق رخ داد.»

دیگر خبرها

  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • حرکت دیدنی بوکایو ساکا مقابل وولورهمپتون / فیلم
  • تساوی تیم میلاد محمدی و شکست خانگی کایسری‌اسپور
  • فرصت‌سوزی یاران محمدی در بازی 6 امتیازی