Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روسیه و چین قطعنامه ضد سوری درباره استان ادلب سوریه را وتو کردند.

بر اساس این گزارش، نشست شورای امنیت سازمان ملل روز پنج شنبه برای رای گیری درباره دو قطعنامه در مورد اوضاع استان ادلب سوریه برگزار شد و چین و روسیه با استفاده از حق وتو، مانع تصویب قطعنامه پیشنهادی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قطعنامه از سوی آلمان، بلژیک و کویت برای توقف درگیری ها (مقابله ارتش سوریه با تروریست های تکفیری) در ادلب سوریه ارائه شده بود.

کد خبر 4723309

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه سوریه چین شورای امنیت سازمان ملل ایالات متحده آمریکا عربستان سعودی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران عراق سوریه فلسطین نتانیاهو افغانستان روسیه شرکت نفت آرامکو عربستان آرامکو جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حمله قرار گرفت

شبکه المیادین گزارش داد که دو پایگاه نظامی غیرقانونی آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حملات گسترده قرار گرفته است. پیش از این منابع خبری از حملات پهپادی به پایگاه آمریکا در فرودگاه «خراب الجیر» در شمال شرق سوریه خبر داده بودند. 

المیادین ساعاتی بعد گزارش داد که به یک پایگاه دیگر آمریکا نیز در همین منطقه حمله شده است. خبرنگار المیادین از حلب گزارش داده که حمله به پایگاه آمریکا در خراب الخجیر تلفاتی برجا گذاشته است.

هدف قرار دادن این دو پایگاه آمریکایی حدود دو ماه پس از توقف موقت حمله به پایگاه‌های آمریکایی در شرق سوریه صورت گرفته است. رویترز گزارش داده که منشا این حملات از موصل واقع در شمال عراق بوده و احتمالا توسط گروه‌های مقاومت عراق انجام شده است.

بامداد شنبه پهپاد‌های ناشناس یک پایگاه حشد الشعبی را ر جنوب بغداد مورد حمله قرار دادند که بر اثر آن دست کم یک نفر کشته و ۸نفر مجروخ شدند. اما دخیل بودن در این حملات را رد کرد و برخی مقامات عراقی اعلام کردند که این حملات توسط رژیم صهیونیستی انجام شده است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • روایت بشار اسد از خروجی دیدارهای سوری‌ها با مقامات آمریکایی
  • (ویدیو) هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حمله قرار گرفت
  • هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • حمله تند بشار اسد به آمریکا