Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رویترز، سخنگوی پنتاگون گفت: «عملیات استقرار هزار سرباز آمریکایی (اضافه) در خاورمیانه، شامل یک گردان موشک‌های پاترویوت پهپاد و هواپیماهای جاسوسی می‌شود.

او تاکید کرد: «وزارت دفاع به دنبال جنگ با ایران نیست، اما آماده دفاع از نیروها و منافع آمریکایی در منطقه است».

این موضع وزارت دفاع آمریکا پس از آن اعلام شد که مایک پومپئو وزیر امور خارجه این کشور گفت هدف از اعزام 1000 سرباز اضافه به خاورمیانه «پیش‌گیرانه» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود که دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا، خواهان جنگ با ایران نیست، اما دولتش فشار بر این کشور را ادامه خواهد داد.

او اضافه کرد: «به تلاش‌مان ادامه می‌دهیم تا ایران باور کند ما دی هستیم آمادگی مقابله با آن و بازداریش از هر اقدام ستیزه‌جویانه جدید را داریم».

این سخنان سه‌شنبه 18 ژوئن در جریان سرکشی غیر معمول وزیر امور خارجه آمریکا به مقر فرماندهی نیروهای مرکزی (سنتکام) واقع در تامبا در فلوریدا که بخشی از وزارت دفاع است، مطرح شد. به گفته پومپئو، هدف از این حضور، هماهنگی میان وزارت‌خانه‌هاست، زیرا «می‌خواهیم در صورتی که ایران تصمیم‌های بد گرفت و اقدام به حمله به آمریکایی‌ها یا منابع آمریکا یا ادامه برنامه اسلحه اتمی کرد، آماده باشیم».

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه اسرائیلی از قول نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این شبکه همچنین با اشاره به حادثه در اصفهان مدعی شد که ما ثابت کردیم قادر به نفوذ به ایران هستیم و ما اکنون ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم.

منبع: نورنیوز

کد خبر 845503 برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • شبکه اسرائیلی از قول نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم!
  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود
  • امیرعبداللهیان: وضعیت در غزه به نقطه جوش رسیده است / به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم
  • امیرعبداللهیان: بعد و قبل از عملیات وعده صادق علیه اسرائیل به آمریکایی‌ها پیام دادیم؛ گفتیم به دنبال توسعه تنش نیستیم
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم
  • سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
  • اذعان پنتاگون به توانمندی نظامی ایران درپاسخ به اسرائیل
  • پنتاگون درباره پاسخ تنبیهی ایران ضد رژیم صهیونیستی چه گفت؟
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم