Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@23:11:12 GMT

برانکو: با اولین پرواز به تهران می‌آیم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۹۳۷۸

برانکو: با اولین پرواز به تهران می‌آیم

وقتی برخی رسانه‌ها خبر دادند باشگاه الاهلی عربستان غرامت فسخ قرارداد برانکو را پرداخت کرده، برای اطلاع از صحت و سقم این خبر با دوست ایرانی برانکو تماس گرفتیم و پرسیدیم از ایوانکوویچ خبر تازه‌ای دارد؟

حالا از اینجا به بعد را از زبان دوست ایرانی برانکو بخوانید: برانکو شایعه غرامت گرفتن از الاهلی را تکذیب کرد و گفت قرار است به دفتر باشگاه الاهلی بروم و با آن‌ها درباره قطع همکاری حرف بزنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با من تماس گرفتند و گفتند قراردادم را یک‌طرفه فسخ کرده‌اند.

برانکو که برای بازگشت به کرواسی آماده می‌شد، حرف زدن درباره دلایل جدایی‌اش از الاهلی را به آینده موکول کرد و درباره احتمال همکاری‌اش با باشگاه چینی هم چیزی نگفت، ولی وقتی دوست ایرانی‌اش به او گفت در تهران شایعه شده گزینه سرمربیگری تیم امید ایران هستی، با خنده جواب داد: «چه خوب، با اولین پرواز به ایران می‌آیم!»

جالب است بدانید فدراسیون فوتبال برای پرداخت دستمزد ماهانه ۱۵ هزار دلاری زلاتکو کرانچار هم مشکل داشت و حتی نتوانست ماهی ۷ هزار دلار برای دستیار خارجی فرهاد مجیدی جور کند و معلوم است برانکو باید قضیه همکاری‌اش با تیم امید را شوخی بگیرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برانکو الاهلی عربستان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت رئیس جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی

رئیس جمهور ترکمنستان در جریان دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امر خارجه جمهوری اسلامی ایران، از شرکت‌های ایرانی برای فعالیت بیشتر در این کشور دعوت کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده، صبح پنجشنبه نهم فروردین با سردار بردی محمدف رییس جمهور این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار با تاکید بر اهمیت و اولویت توسعه روابط با همسایگان بویژه ترکمنستان در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، با ارزیابی مثبت از روند رو به رشد روابط دوجانبه، به اقدامات صورت گرفته از سوی مراجع ذیربط ایرانی برای اجرای توافقات صورت گرفته بین دو کشور از جمله در حوزه های اقتصادی تاکید کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی، کمیسیون همکاری های کنسولی و مرزی و توافقات صورت گرفته برای توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور در زمینه گاز، برق، مدیریت آب، حمل و نقل و ترانزیت، اجرای طرح های زیربنایی و افزایش مبادلات بازرگانی، توسعه همکاری‌های دو کشور در موضوعات منطقه ای و بین المللی را مورد تاکید قرار داد.

رییس جمهور ترکمنستان نیز در این ملاقات با اظهار رضایت از سطح عالی تعاملات دوستانه و برادرانه دو کشور، از این همکاری ها به عنوان نمادی از روابط دوستانه در منطقه یاد کرد.

سردار بردی محمدف با اشاره به تجارب مثبت اجرای طرح های زیربنایی توسط شرکت های ایرانی در ترکمنستان، از شرکت های ایرانی برای فعالیت بیشتر در کشورش اعلام آمادگی کرد.

در این دیدار همچنین در خصوص برخی مسائل منطقه ای از جمله مبارزه با تروریسم، برقراری صلح و ثبات در افغانستان و همچنین دریای خزر تبادل نظر شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • دعوت رئیس جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • مسکو: در زمینه مذاکرات امنیتی به کشور‌های دوست متکی هستیم
  • از طلوع زمین تا اولین قدم‌ها روی ماه/ ۱۱ مورد از درخشان‌ترین تصاویر فضایی تمام دوران‌ها
  • مسکو: در زمینه مذاکرات امنیتی به کشورهای دوست متکی هستیم