Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجری به دنبال بازگرداندن روحیه!

طرفداری- در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران تیم نساجی قائم شهر مقابل شاهین شهرداری بوشهر صف‌آرایی خواهد کرد. در این دیدار نساجی به دنبال جبران باخت هفته قبل است و شاهین به دنبال فرار از قعرنشینی!

مشخصات بازی

هفته چهارم لیگ برتر
نساجی-شاهین
جمعه، 28 شهریور 1398 ساعت 19:45
قائم شهر، ورزشگاه شهید وطنی

پیش‌بازی

اشتباهات متعدد محمد امین رضایی و عدم حضور رضا مهاجری کنار زمین به واسطه اخراج در بازی با پیکان موجب شد تا نساجی شب تلخی را مقابل سایپا تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما قائم شهری‌ها برای بازگرداندن روحیه خود در هفته چهارم کار چندان سختی را پیش رو ندارند. نساجی از 3 بازی قبلی خود 4 امتیاز گرفته و در رتبه ششم جدول است. این تیم برای شگفتی‌سازی هنوز هم زمان دارد و در ایستگاه چهارم لیگ باید در برابر تیمی بازی کند که دستاوردش از 3 هفته فقط یک تساوی بوده است، آن هم مقابل پیکان!

در نقطه مقابل شاهین شهرداری بوشهر و عبدالله ویسی از همین حلا اوضاع را برای خود بحرانی می‌بینند. اگرچه 2 بازی اول شاهین در مقابل سپاهان و شهر خودرو مدعی بوده اما آن‌ها در خانه با پیکان قعرنشین تن به تساوی داده‌اند تا خودشان هم همچنان قعرنشین جدول باشند.

عبدالله ویسی با یک باخت دیگر وضعیتش بحرانی می‌شود و حضورش در قائم شهر فقط برای کسب امتیاز است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران بود.
در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم صنعت نفت امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران صف آرایی کرد.

گل اول این دیدار را سرخ چوشان پرسپولیس با شوت اسماعیلی‌فر و در دقیقه ۸ وارد دروازه کرد.

گل دوم پرسپولیس توسط آلکثیر در دقیقه ۶۶ تا صنعت نفت بازی را صفر و پرسپولیس با ۲ گل دنبال کند.

اما کار به همینجا ختم نشد و گل سوم را  کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۱ برای پرسپولیس وارد دروازه نفتی ها کرد. 

هواداران صنعت نفت هم در اعتراض به نتایج تیم ورزشگاه را ترک کردند! حالا صنعت نفت آبادان شانزده امتیازی است و در انتهای جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نساجی به لطف پرسپولیس قعرنشین نیست!
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط