Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@06:30:46 GMT

شرایط مالی نفت آبادان بد است/ بازیکنان دریافتی ندارند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۹۴۱۶

شرایط مالی نفت آبادان بد است/ بازیکنان دریافتی ندارند

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان افزود: تیم حریف بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد و از این بابت بازی بسیار سختی مقابل این تیم داریم.

 وی اظهار کرد: ذوب آهن در سه بازی گذشته خود بسیار سخت کوش و دونده نشان داد که کسب نتیجه مقابل این گونه تیم ها شرایط خاص خود را می طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه در این دیدار تمامی بازیکنان خود را در اختیار داریم، تصریح کرد: با انگیزه مضاعفی به مصاف ذوب آهنی ها می رویم.

اسکوچیچ یادآور شد: کار کردن با چنین شرایطی بسیار سخت است اما با توجه به حمایت و همراهی هوادارانمان امید زیادی به بازی های آینده داریم.

وی گفت: این روزها تیم صنعت نفت با مشکلات زیادی روبرو است که انتظار داریم؛ هواداران با درک این وضعیت در کنار ما باشند و از بازیکنان حمایت کنند.

کد خبر 4723314

منبع: مهر

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم صنعت نفت آبادان ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز هفته دفاع مقدس عاشورا اربعین 98 مراسم عزاداری ایلام استانداری سمنان گرگان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، حسن آذرنیا، غلام خلیفه، امید شریفی نسب، مهدی حق جویی و بابک عبادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی در کنار عبدالرضا برزگری، حسین مزرعه و علی یزدان دوست، در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران فراز کمالوند را همراهی خواهند کرد.
امید صالحیان نیز به عنوان مدیر جدید تیم طلایی پوش آبادان برگزیده شد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم اکنون با ۱۳ امتیاز در انتهای جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

دیگر خبرها

  • راز خوشبختی آبادان: گل اول را بزن، به هر قیمتی!
  • ایران رکورددار استفاده از بازیکنان جوان در فیفادی مارس
  • مدافع ملوان به صنعت نفت آبادان پیوست
  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود
  • زنگ‌ خطر ساوت‌گیت: این همه مصدوم ندیده بودم