Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،مهدی تاج و ابراهیم شکوری،عصر امروز در تمرین تیم ملی فوتسال حضور یافتند و با کادر فنی،سرپرستی و بازیکنان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار،رییس فدراسیون فوتبال برای ملی پوشان فوتسال در مسیر پیش رو آرزوی توفیق کرد و گفت:حریفان تیم ملی فوتسال در حال کار وتلاش هستند و این میطلبد تا تیم ملی فوتسال ایران با تلاش بیشتر مهیای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تمجید از عملکرد ناظم الشریعه گفت: خوشبختانه تیم ملی فوتسال تحت هدایت ناظم الشریعه نتایج درخشانی کسب کرده و او تا جام جهانی ۲۰۲۰ همچنان روزهای شیرینی را در کنار ملی پوشان شایسته رقم خواهد زد.

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود

به گزارش همشهری‌آنلاین، هر چه به زمان تعیین تکلیف پرسپولیس و استقلال در مورد حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نزدیک‌تر می‌شویم، وزن اخبار ناخوشایند سنگین‌تر می‌شود و به‌طور کلی اینطور به‌نظر می‌رسد که حداقل یکی از این دو تیم قادر به حضور در مسابقات باشگاهی قاره کهن نخواهد بود. هر روز اظهارنظرهای ناامیدکننده‌تری در این مورد منتشر می‌شود و در همین راستا استاد مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم در تازه‌ترین سخنانش گفته: «نباید مردم را نسبت به وضعیت پرسپولیس و استقلال امیدوار کنیم.»

بله خب؛ همه ما می‌دانیم در فوتبالی که شما رئیس آن هستید، امیدواری و خوش‌بینی سم است! یادش به خیر؛ یکی از وعده‌های تاج در بازگشت دوباره به فوتبال این بود که مشکل مجوز آسیایی سرخابی‌ها را حل می‌کند، اما پارسال استقلال جواز نگرفت و شاید امسال هیچ‌کدام نگیرند!

کد خبر 844536 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
  • دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شاهرود آغاز شد
  • کیومرث هاشمی: با قهرمانی دل مردم را شاد کنید
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • بیرانوند و هنانوف همچنان زیر نظر پزشکان/ مینی فوتبال سرخ‌پوشان
  • دیدار تیم‌های فوتبال روسیه و چین برگزار نمی‌شود