Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@01:51:45 GMT

شجاع، همچنان دور از تمرینات گروهی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۹۵۲۰

شجاع، همچنان دور از تمرینات گروهی + عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع خلیل‌زاده بازیکن تیم پرسپولیس در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان مصدوم شد اما به بازی ادامه داد تا با تشدید مصدومیتش، حضورش در دربی تا حد زیادی منتفی شود. اما با این حال او امیدوار است تا شرایطش تغییر کند و بتواند در بازی با استقلال به میدان برود.

نکته مهم درباره مدافع سرخپوشان این است که او این روزها در تمرین حاضر می‌شود اما به دور از تیم، با کادر پزشکی کار خود را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد این وضعیت فردا نیز ادامه خواهد داشت و اگر قرار به حضور در دربی باشد، شجاع تنها یک روز با اعضای تیم تمرین خواهد کرد.

خلیل زاده که در این سال ها زوج خوبی را با سیدجلال حسینی تشکیل داده در دیدار مقابل صنعت نفت عملکرد خوبی در کنار کنعانی داشت و حالا باید دید آیا می‌تواند در دربی هم حضور پیدا کند یا نه.

منبع:ورزش سه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، غفور کارگری با همراهی سعید سلگی معاون ورزش قهرمانی و محمدحسن پاسوار مشاور رییس کمیته ملی پارالمپیک با حضور در مجموعه ورزشی غدیر، از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان بازدید کرد.

کارگری در این بازدید ضمن اطلاع از آخرین شرایط فنی ملی پوشان و روند آماده سازی تیم، درجریان مسائل و دغدغه های کمانداران تیم ملی قرار گرفت.

سومین مرحله از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان برای آمادگی حضور در بازی های پارالمپیک پاریس از ۲۵ فروردین ماه آغاز شده و ملی پوشان این رشته با هدایت میلاد وزیری سرمربی تیم ملی تمرینات خود را دنبال می کنند.

تیم ملی پاراتیراندازی با کمان ۷ سهمیه برای بازی های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ بدست آورده است.

کد خبر 6080707

دیگر خبرها

  • زوج دفاعی جدید شجاع: حضور کمرنگ اما موثر!
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان(عکس)
  • گزارش اختصاصی از تمرین ذوب آهن پس از دربی اصفهان / فیلم
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران