Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مسی در شرایطی برابر دورتموند به میدان رفت که آخرین بار ۲۵ می‌در فینال کوپا دل ری برابر والنسیا برای بارسا بازی کرده بود. در دیداری که بارسا ۲-۱ مغلوب شد. مسی سپس راهی تیم ملی کشورش شد و در کوپا آمه ریکا نتوانست به عنوانی بهتر از سومی دست یابد. در ادامه، تعطیلات تابستانی و یک مصدومیت غیرمنتظره در اولین تمرین پیش فصل، سبب شد دوری مسی از بارسا طولانی‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه‌های اخیر اخبار مصدومیت مسی و یک مصاحبه جذاب با نشریه اسپورت مهمترین اتفاقات پیرامون مسی بوده اند؛ برعکس همیشه که عادت داشتیم او را با درخشش در میدان سبز فوتبال به یاد بیاوریم.

مسی برابر دورتموند پس از ۱۱۵ روز بار دیگر برای بارسا به میدان رفت و نشان داد که هنوز راه درازی برای برگشتن به فرم واقعی خود پیش رو دارد. او فقط ۱۴ درصد دوئل هایش را برنده شد و در سی دقیقه حضورش در میدان، شش بار نیز توپ را از دست داد. در آخرین دقیقه بازی نیز سوارز یک موقعیت خوب برای او ایجاد کرد، اما مسی بهترین بخت بارسا در طول مسابقه را از دست داد. مسی در فرم همیشگی خود بعید بود آن موقعیت را خراب کند.

ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت: «مسی مثل بازیکنی نشان داد که پیش فصل نداشته و از تمرینات به دور بوده است. او در ۴ یا ۵ جلسه تمرینی حاضر بوده و در دیداری به میدان رفت که ریتم و سرعتی باورنکردنی داشت.»

انتظار می‌رود مسی هفته بعد برابر گرانادا از ابتدا در ترکیب بارسا قرار بگیرد، اما برای دیدن مسی همیشگی، هنوز باید چند هفته دیگر صبوری کرد.

منبع:ورزش سه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حاشیه ورزشکاران فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار تمام شد: طارمی پس از 4 ماه آمد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال، تیم پورتو با بهره‌مندی از مهدی طارمی در فهرست نفرات خود از ساعت 22:45 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه دو دراگائو به مصاف تیم ویتوریا گیمارش خواهد رفت و امیدوار به تکرار پیروزی است.

مهدی طارمی که پس از جام ملت‌های آسیا و در بازگشت به پرتغال دیگر حضور در ترکیب پورتو را تجربه نکرد و طی هفته‌های اخیر دور از جمع نفرات اصلی در رقابت‌های داخلی و اروپایی بود، در جدال حساس امشب برابر ویتوریا گیمارش دوباره جزو 11 نفر اصلی دیده می‌شود.

ستاره ایرانی پورتو که آخرین بار چهار ماه قبل و در هفته پانزدهم لیگ برتر پرتغال در ترکیب اژدها قرار گرفته بود، دوباره با نظر سرخیو کونسیسائو به جمع نفرات اصلی رسیده و برابر ویتوریا گیمارش از ابتدا به میدان می‌رود.

مهدی طارمی چهار شب قبل در دیدار هفته بیست و نُهم لیگ برتر پرتغال مقابل فامالیکائو از ابتدای نیمه دوم به زمین آمد و در حالی که تیمش با نتیجه 2 بر یک عقب افتاده بود، توانست گل تساوی را به ثمر رساند و با این عملکرد به ترکیب منتخب کونسیسائو برای جدال جام حذفی برابر ویتوریا گیمارش برسد.

تیم فوتبال پورتو که در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال مقابل ویتوریا گیمارش موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد، امیدوار است امشب هم با درخشش مهدی طارمی فینالیست شود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلاصه بازی آتالانتا ۰ - لیورپول ۱؛ پایان کار آقای معمولی در اروپا
  • رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت
  • وعده امباپه: بهترین کیلیان در نیمه‌نهایی
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • انتظار تمام شد: طارمی پس از 4 ماه آمد(عکس)
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • جشن بازیکنان دورتموند در مقابل دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پس از کسب پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید / فیلم
  • خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • دورتموند - اتلتیکو مادرید؛ ترکیب رسمی