Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال بارسلونا قرار است تبدیل به اولین تیم تاریخ فوتبال شود که درآمد یک میلیارد یورویی خواهد داشت. این ادعای اسکار گراو، مدیر اجرایی باشگاه است که اخیرا بودجه بارسا را اعلام کرده است.

بارسا این فصل انتظار درآمد یک میلیارد و چهل و هفت میلیون یورویی دارد، یعنی پنجاه و هفت میلیون یورو بیشتر از فصل قبل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درآمد این تیم در بخش تبلیغات ۲۴ درصد افزایش داشته و به ۶۲ میلیون یورو رسیده است و دلیلش هم اسپانسرهای این تیم و البته تمدید قراردادها است. از طرفی برای اولین سال مدیریت فروشگاه‌ها هم به خود بارسا سپرده شده و برایشان درآمد ۶۳ میلیون یورویی در بر داشته است.

البته بارسا برای رسیدن به این درآمد یک هدف هم تعیین کرده و آن هم این است که دستمزد بازیکنان را ۳ درصد کاهش دهد تا بتواند ۱۸ میلیون یورو هم به سود خودش کار کند.

منبع:مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از اواخر خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد و تیم‌های مطرح و بزرگ اروپایی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر روبرو می‌شوند.

ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا به همراه تیم‌های ملی کشورشان در این مسابقات حضور دارند و رونالدو که در حال حاضر ۳۹ ساله است هم قصد دارد به همراه تیم ملی پرتغال به میدان برود و امیدوار است که بتواند به آنها در بالا بردن جام قهرمانی کمک کند.

این بازیکن پس از پیوستن به باشگاه النصر در لیگ فوتبال عربستان عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و در این فصل موفق شده بیشتر از ۴۰ گل برای آنها به ثمر برساند اما کاپلو معتقد است که عملکرد او در این لیگ برای درخشش در رقابت‌های یورو کافی نیست.

این سرمربی سابق رئال مادرید به خبرنگاران گفت:« دو بازیکن هستند که می‌توانند در این مسابقات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده ظاهر شوند، جود بلینگام و کیلیان امباپه. و باید ببینیم سالی که در عربستان گذشت برای کریستیانو چطور بوده است.»

دیگر خبرها

  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • یورو رکورد زد
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی