Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:23:53 GMT

سبک بازی استقلال در دربی باید تغییر کند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۹۶۱۴

سبک بازی استقلال در دربی باید تغییر کند

محمد علی یحیوی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار استقلال و پرسپولیس از هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: پیش از هر چیز امیدوارم شاهد یک بازی خوب و تماشاگر پسند از سوی دو تیم باشیم. 

وی اضافه کرد: سبک بازی دو تیم در این بازی کاملا متفاوت است. آبی پوشان با شیوه تهاجمی لیگ را شروع کردند و سرخ پوشان اصول فوتبال شان بر پایه حفظ توپ در دفاع و بیشتر استفاده از بازیکنان سرعتی در حمله می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به تعداد گلهای خورده استقلال در سه هفته ابتدایی بازی گفت: این موضوع ناشی از بازی تهاجمی آبی پوشان است. آنها در حمله خوب هستند و در زدن ضربات نهایی کم شانس. همین بازی رو به جلوی آنها به حریفان اجازه می دهد به راحتی به دروازه این تیم نزدیک شوند.

مربی پیشین استقلال تاکید کرد: استراماچونی باید سبک بازی‌اش را در دربی تغییر دهد و با همان سبکی که پرسپولیس بازی می‌کند به مصاف این تیم برود. یعنی یک سری تدابیر شدید دافعی و  استفاده از ضد حملات برق آسا. بی مهابا حمله کردن در این بازی باعث آسیب پذیری دروازه می‌شود.

یحیوی با اشاره به نزدیکی قوای دو تیم گفت: دو تیم در جریان بازی خیلی کم می‌توانند روی دروازه یکدیگر ایجاد خطر کنند و احتمال این که ضربات ایستگاهی تکلیف این بازی را مشخص کند وجود دارد. 

سنگربان پیشین آبی پوشان تصریح کرد: سه - چهار بازی بازه زمانی خوبی برای ارزیابی یک مربی که فصل اول حضورش در تیمی را تجربه می‌کند نیست. امیدوارم عرصه بر استراماچونی تنگ نشود و به او فرصت کافی در استقلال داده شود.

کد خبر 4722279 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس دربی تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران والیبال دربی تیم ملی فوتبال ایران قزاقستان باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!

دیدار دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین از هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

* با توجه به جریمه ۳۰۰ میلیونی حسین حسینی توسط کمیته اخلاق به دلیل اتفاقاتی که در دیدار این تیم برابر مس رفسنجان رخ داد، هواداران استقلال از کاپیتان آبی پوشان خواستند یک شماره کارت بدهد تا آنها جریمه ۳۰۰ میلیونی وی را پرداخت کنند.

* با نتیجه ای که پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان به دست آورد و موقتا با یک بازی بیشتر صدرنشین لیگ شد امروز هواداران پرتعدادی به ورزشگاه آمدند تا از تیم شان حمایت کنند و دوباره به صدر برگردد.

* حدود ۳۰۰ تن از هواداران شمس آذر قزوین در ورزشگاه حاضر بوده و از تیم خود حمایت می کردند.

* روزبه چشمی که دویستمین بازی خود را برای استقلال انجام داد امروز از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت و طرفداران استقلال به او تبریک گفتند.

* گوستاو بلانکو که در دو بازی قبل استقلال موفق به گلزنی شده بود امروز مورد تشویق قرار گرفت و هواداران استقلال از او خواستند در این دیدار هم دروازه شمس آذر را باز کند.

* مهدی هاشمی نسب همانند بازی های گذشته هنگام ورود به زمین مورد حمایت هواداران استقلال قرار گرفت و تشویق شد.

* هواداران استقلال هنگام ورود اتوبوس آبی پوشان به ورزشگاه از جواد نکونام خواستند با پیروزی در این دیدار صدرنشینی را دوباره از آن استقلال کند.

* چند تن از بازیکنان شمس آذر به سمت محمد نوازی رفته و با او خوش و بش کردند.

* امیرحسین صادقی مدافع و کاپیتان پیشین استقلال هم به ورزشگاه آمد تا از نزدیک شاهد دیدار آبی پوشان برابر شمس آذر قزوین باشد.

دیگر خبرها

  • استقلال ۳ - ۲ شمس آذر / آبی پوشان به صدر جدول برگشتند
  • استقلال صدر را به سختی پس گرفت
  • برد پراسترس استقلال برابر شمس آذر/ صدر جدول دوباره آبی شد +عکس
  • سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!
  • پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول
  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان