Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرتغالی جالوروسی طی هفته اخیر به دومین برد پیاپی خود در پایتخت ایتالیا رسید.

طرفداری- در هفته اول لیگ اروپا، دیدار آاس رم-باشاک شهیر با برتری 4-0 شاگردان فونسکا خاتمه یافت. رم در 4 بازی این فصل خود 12 گل به ثمر رسانده  و در این دیدار برای اولین بار موفق به ثبت کلین شیت شد.

فونسکا پس از برد تیمش در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

از عملکرد تیم در نیمه اول، خوشم نیامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپ های زیادی خراب کردیم و در پاسکاری موفق نبودیم. در حملات، خوب ظاهر نشدیم و بسیار کند بودیم. اما در نیمه دوم بسیار بهتر شدیم و چند فرصت خوب گلزنی خلق کردیم.

به نظرم بازی با لاتزیو، کمک زیادی به ما کرد. آن مسابقه برای ما بسیار مهم بود چراکه اشتباهات خود را متوجه شدیم و اقدام به اصلاح این خطاها کردیم. تیم از آن بازی، درس های زیادی گرفت. در حال حاضر از نحوه پیشرفت رم و بازی تیم بسیار راضی هستم. پاسکاری بین خطوط در زمین بسیار مهم است چون با پاسکاری صحیح بین خطوط، فضاها باز می شود و فرصت گلزنی به وجود می آید.

بسیار به تیم خود مطمئن هستم چون حالا می بینیم همه بازیکنان درک کرده اند که از آنها چه چیزی می خواهم. آنها به ایده های من نزدیک تر شده اند. بسیار مهم بود که امشب گلی نخوردیم اما خط حمله رم نیز در حال حاضر بسیار خوب کار می کند.

ماندن ژکو در رم؟ در طول پیش فصل بارها با او صحبت کردم و اجازه دادم، درک کند نوع فوتبالی که قرار است بازی کنیم، کاملا مناسب اوست.

 پاستوره و زانیولو؟ پاستوره، بازیکن بزرگی است که اخیرا دچار مشکلات فیزیکی بود. او مثل کل تیم در نیمه اول، عملکرد خوبی نداشت اما در نیمه دوم کاملا بهتر ظاهر شد. زانیولو نیز ثابت کرد در پست وینگر و هافبک هجومی می تواند در کیفیت بالایی بازی کند.

دیاوارا؟ او برای اولین بار بازی کرد و نباید این نکته را فراموش کرد. لازم است در تصمیم گیری و حرکات بدون توپ، سریع تر عمل کند.

کریستانته؟ او پسر بسیار باهوشی است و سریعا خواسته های مرا درک کرد. در هر زمینه ای مشتاق یادگیری است. کلایورت؟ وی پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد. او حالا درک بهتری از بازی دارد. متوجه شده است که چطور باید در کارهای دفاعی و هجومی با حرکات خود به تیم کمک کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روند غرورآفرین پیشرفت قدرت پهپادی ایران

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897631

دیگر خبرها

  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • تاکید کرملین بر عدم تغییر روند درگیری نظامی در اوکراین
  • مورایس: در رختکن به بازیکنان بطری جادو دادم
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم
  • مورایس: بین ۲ نیمه یک بطری جادو میان بازیکنان تقسیم کردیم!
  • اوسمار نشان داده در بازی‌ها ایده دارد | از الان هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد | پرسپولیس اقتصادی بازی نمی‌کند
  • (ویدیو) روند پیشرفت قدرت پهپادی ایران
  • ببینید | روند غرورآفرین پیشرفت قدرت پهپادی ایران
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد
  • شکست غیرمنتظره ایران برابر بحرین در نیمه اول