Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری المسیره، جنگنده‌های متجاوز، چهار بار منطقه الجبانه شهرستان الحالی را مورد تجاوز قرار دادند و منطقه هفت ژوئیه را بمباران کردند.

نیروهای متجاوز منازل و دارایی‌های شهروندان شهر محاصره شده الدریهمی را هدف قرار دادند و بولدوزرهای نظامی وابسته به ائتلاف متجاوزان اقدام به ایجاد استحکامات جنگی در شرق شهر الشعب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت مستعفی یمن و جنبش انصارالله در مذاکرات صلحی که ۱۳دسامبر سال گذشته ( ۲۲آذر ۹۷) در استکهلم پایتخت سوئد انجام شد به توافق هایی در باره استان های ساحلی الحدیده و تعز و تبادل اسرا دست یافتند، اما این توافق ها با توجه به اختلاف های دو طرف بر سر جزئیات آن، اجرا نشده است.

جنبش انصارالله که سازمان ملل متحد که بارها پایبندی اش به توافق استکهلم، را تایید کرده است، عامل اصلی انجام نشدن توافق را کارشکنی طرف مقابل و ائتلاف متجاوز سعودی و امارات می داند.

عربستان و امارات از فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور غربی  و عربی و با کمک آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.

بر اثر این تجاوز تاکنون بیش از یکصد هزار یمنی کشته شده و بر اساس گزارش سازمان ملل قطحی در این کشور به بزرگ ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنبش انصارالله سوئد عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق قدرت دفاع از کشور و تنبیه متجاوز را به رخ جهانیان کشید

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی تیجانی در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد مرکز شهرستان با تقدیر از نیروهای مسلح اظهار کرد: بنا بر آمار اعلامی توسط صهیونیست‌ها و مراکز قدرت جهانی، ایران در عملیات «وعده صادق» با ۱۷۰ پهپاد به اسرائیل حمله کرد که بعد از حمله روسیه به اکراین با ۷۰ پهپاد در گذشته بزرگترین حمله پهپادی جهان به نام ایران ثبت شد.

امام جمعه شهرستان خوشاب با بیان اینکه نهج‌البلاغه راه روشنی برای رسیدن به مطلوب و هدف نهایی است، گفت: بر خلاف آنچه که برخی افراد سرمایه مالی را اصل حاکم می‌دانند محور اصلی انسانیت نگاه توحیدی است که سرمایه آن وحدت است.

وی با اشاره به کلام مولی حضرت علی (ع) در سفارش به مالک اشتر که نباید مانند درنده خویان باشید و خوردن مردم را غنیمت بشمارید، افزود: هر تفکری مثبت یا منفی اگر زیاد در ذهن انسان بچرخد و هدف انسان رسیدن به آن باشد به صورت شگفت انگیزی به آن می‌رسد.

تیجانی با تشکر از نیروهای مسلح ایران برای تنبیه اسرائیل غاصب و متجاوز گفت: در حمله وعده صادق بزرگترین عملیات پهپادی که توسط ایران انجام شد قدرت در دفاع از کشور و تنبیه متجاوز به رخ جهانیان کشیده شد.

امام جمعه شهرستان خوشاب در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن هفته سلامت از مسؤولان شبکه بهداشت و درمان تقاضا کرد: دو اصل آموزش همگانی و برنامه ریزی برای نشاط عمومی را فراموش نکنند و در این هفته اقدامات لازم را برای آموزش مردم در حوزه پیشگیری از امراض و بیماری‌ها انجام دهند.

کد خبر 6082469

دیگر خبرها

  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • وعده صادق قدرت دفاع از کشور و تنبیه متجاوز را به رخ جهانیان کشید
  • خبرنگار اسرائیلی حرفش را درباره حمله به ایران پس گرفت!
  •  بارش‌های جنوب کشور در نیم قرن اخیر بی سابقه بوده است |‌ثبت حداقل ۱۰ رکورد جدید بارشی
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی از مناطق کشور
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است
  • پوتین: پاسخ ایران به اسرائیل، بهترین تنبیه متجاوز بود