Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@23:21:26 GMT

حس پرواز بهنام بانی در کنسرتش+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۹۹۷۶

دلم‌ خیلی تنگ‌ شده واستون،واسه اجراها،واسه انرژیا،واسه لبخندها،واسه هم صدایی،واسه حال خوب،واسه صدای سوت و جیغ تو اجراها❤️عاشقتونم و به امید دیدار زود❤️به امید خدا خبر های خوب تو راهه...
عکس:مرتضی محمدی

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بهنام بانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور اطفای حریق هنرجویان محیط بانی در منطقه حفاظت شده کرایی

مهدی زمانپور رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شوشتر از اجرای برنامه آموزشی - عملیاتی مانور اطفا حریق مراتع در منطقه حفاظت شده کرایی خبر داد.

زمانپور گفت: وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع از مخرب‌ترین حوادثی است که آثار و پیامد‌های زیاد و گاهی جبران‌ناپذیری در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، محیط‌زیستی و انسانی به دنبال دارد. از جمله این پیامد‌ها می‌توان به از بین رفتن بخشی از عرصه‌های جنگلی و مرتعی کشور، از بین رفتن حیات وحش و کاهش تنوع زیستی گیاهی و جانوری، آلودگی هوا و گرم شدن کره زمین و تشدید فرسایش خاک اشاره کرد.

وی افزود: آموزش و آماده باش نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست به صورت دوره‌ای و مستمر از طریق انجام مانور، تجهیز و به روز رسانی وسایل و تجهیزات آتش نشانی، برگزاری کارگاه آموزشی ویژه محیط بانان با همکاری نیرو‌های آتش نشانی و ... در شهرستان انجام می‌گیرد.

زمانپور بیان داشت: در راستای آموزش‌های میدانی هنرجویان رشته محیط بانی براساس استاندارد کنترل سوانح، برنامه آموزشی کار با وسایل خاموش کردن آتش، اقدامات امداد‌ی و اورژانسی در برخورد با فردی که دچار سوختگی شده است و... از جمله موارد آموزشی بود که در این برنامه ارائه گردید.

منطقه کرایی در سال ۱۳۷۶ به عنوان منطقه شکار ممنوع تحت حفاظت قرار گرفت و تا سال ۱۳۸۶ که طی مصوبه شماره ۲۸۸ شورای عالی محیط زیست مورخ ۱۲/۱۱/۱۳۸۶ بعنوان منطقه حفاظت شده، معرفی و به مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست پیوست گردید.

طرح پایلوت دیپلم محیط بانی در هنرستان کشاورزی شهید باهنر شوشتر در حال اجرا می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جوانانی که بانی شادی می‌شوند
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در کهگیلویه و بویراحمد
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • روایت منشوری خانوم معلم از روابط غیراخلاقی دانش آموز ۱۲ساله!
  • مانور اطفای حریق هنرجویان محیط بانی در منطقه حفاظت شده کرایی
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان