Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@17:22:53 GMT

توجه شهرداری کرمان به فعالیت‌های فرهنگی معطوف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۰۰۵۹

توجه شهرداری کرمان به فعالیت‌های فرهنگی معطوف می‌شود

به گزارش ایرنا، سیدمهران عالم‌زاده شامگاه پنجشنبه در آیین سیزدهمین نکوداشت روز ملی سینما با محوریت فیلم های دفاع مقدس افزود: ۳۰ درصد فعالیت شهرداری در زمینه فعالیت فرهنگی و هنری برای داشتن مردمانی شاد، با فرهنگ و شهری پرنشاط و شادمان باید هزینه ‌شود.

وی فعالیت شهرداری را به فیلم سینمایی تشبیه کرد و اظهار داشت: اینگونه فعالیت ها نیز در پایان باید به نتیجه مطلوب برسد و مردم از آن رضایت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کرمان گفت: بین شورای اسلامی و شهرداری کرمان تعاملی مطلوب وجود دارد که این تعامل نقش پررنگتری در توسعه شهر ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرداری کرمان بر اساس برنامه تدوین شده حرکت می‌کند ادامه داد: این دستگاه باید در حوزه فرهنگی و هنری سرمایه گذاری کند و وقت و انرژی بگذارد که به‌سمتی رویم که بخشی از عقب افتادگی شهر کرمان را جبران کنیم.

۳۰۲۹/۷۴۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری کرمان حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری

به گزارش خبرگزاری مهر، بیش از ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب توسط معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فروردین ۱۴۰۳ به مراکز فرهنگی هنری این نهاد در ۳۱ استان کشور ارسال شد.

درس‌نامه فهم زبان قرآن (جلد اول و دوم) از انتشارات گنج معرفت، قصه‌های قشنگ قدیمی (۶ قصه از گلستان سعدی)، همراه با معصومین (۱۰ قصه از امام رضا) و همراه با معصومین (۱۰ قصه از امام سجاد) همگی از انتشارات قدیانی و لینالونا، یاد یار و دیار (خاطرات تلخ و شیرین جابربن‌عبدا… انصاری) هر دو از انتشارات دفتر نشر فرهنگ اسلامی از جمله کتاب‌هایی است که به مراکز کانون سراسر کشور ارسال شده است.

همچنین «شیرین بیان، مجموعه همیشه بهار، آرش کمانگیر، پاورقی جلد ۱ تا ۵ و تمشک‌های شیرین، جنگل پشت پنجره، خاطرات چهل تیکه، زال، ضحاک، قند و نبات، کتابم با سواد است، گردآفرید، من خیالم تخت است، هفت‌خوان رستم، بازی بازی نوازش، بهار از کوچ برگشت، پنج و ده دقیقه، در گلوی ساعت شنی، شیشه‌ی عطر خدا، کسی ساز باران نمی‌زد» همه از انتشارات کانون از دیگر کتاب‌ها و نشریه‌هایی به شمار می‌رود که در مراکز فرهنگی هنری کانون تقسیم شده است.

سال ۱۴۰۲ نیز کانون بیش از ۳ میلیون جلد کتاب از انتشارات خود و سایر ناشران کودک به تمامی مراکز فرهنگی هنری در استان‌ها ارسال کرد و این روند به صورت پی‌درپی دنبال دارد.

کد خبر 6078983 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • راز پویایی هنر انقلاب بارور شدن اندیشه انقلابی است
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری در بهارستان
  • بازگشایی کارخانه ریسباف در هفته فرهنگی اصفهان
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است
  • «روز مراغه» به مدت یک‌هفته در این شهر برگزار می شود
  • فعالیت ۱۰۰ شاعر در حوزه هنری گلستان