Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@22:04:11 GMT

منصور هادی تغییراتی در دولت مستعفی اعمال کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۰۱۸۹

منصور هادی تغییراتی در دولت مستعفی اعمال کرد

به نقل از روسیا الیوم، عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن با صدور دستوری مسئولان چند پست را تغییر داد. این تصمیمات شامل تعیین احمد عبید الفضلی به عنوان رئیس بانک مرکزی یمن که مقر آن در عدن است، می‌باشد. پیش از الفضلی، فاخر میعاد تصدی این پست را برعهده داشت.

همچنین سالم صالح سالم بن بریک به جای احمد عبید الفضلی به عنوان وزیر دارایی تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
محمد عبدالله محمد الحضرمی نیز جایگزین خالید الیمانی، وزیر خارجه مستعفی این دولت گشته است.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: دولت مستعفی یمن عبد ربه منصور هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۵۰ میلیاردی خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در سمنان

ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برگزاری ۴ مرحله حراج در سال ۱۴۰۲ افزود: خوشبختانه حراج‌ها در چارچوب قوانین و با استقبال متقاضیان انجام شد و در نتیجه، خودروها و موتورسیکلت‌های موضوع این حراج‌ها مجموعاً به قیمت ۵۰ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال به فروش رسیده است.

محمد جعفر عبدالهی، شامگاه ۷ فروردین ماه با اشاره به احکام صادره برای وسایل نقلیه طی ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ افزود: مجموعاً برای ۱۲ هزار و ۵۲۹ دستگاه وسیله نقلیه احکام قضایی صادره شده است که تعداد هزار و ۷۰۱ دستگاه در حراج‌های برگزار شده در سال گذشته به فروش رسیده و الباقی در حال انجام تشریفات قانونی برای تعیین تکلیف است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: با اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، ساماندهی جدی توقف‌گاه‌های نگهداری وسایل نقلیه در استان سمنان وارد مسیر جدید و البته موثری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف قانونی وسایل نقلیه توقیفی و ساماندهی پارکینگ‌ها از جمله برنامه‌های راهبردی دستگاه قضایی استان سمنان برای صیانت از بیت المال است و به منظور اصلاح فرآیندها و رویه‌های گذشته، اینجانب به همراه مسئولان قضایی، اجرایی، انتظامی متولی، در میدان عمل پای گذاشته تا با احصای مشکلات، برنامه ریزی و پیگیری جامعی صورت پذیرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برگزاری ۴ مرحله حراج در سال ۱۴۰۲ افزود: خوشبختانه حراج‌ها در چارچوب قوانین و با استقبال متقاضیان انجام شد و در نتیجه، خودروها و موتورسیکلت‌های موضوع این حراج‌ها مجموعاً به قیمت ۵۰ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال به فروش رسیده است.

عبدالهی در خاتمه عنوان کرد: اقدامات دستگاه قضایی استان به منظور ساماندهی وضعیت پارکینگ‌ها علاوه بر نظارت جدی، تا تعیین تکلیف آخرین خودرو و موتورسیکلت توقیفی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (عکس) تغییراتی برای شاسی بلند وارداتی بازار ایران
  • حداکثر پرداختی کارکنان دولت تعیین شد
  • حداکثر حقوق ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • حداکثر دریافتی ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد
  • افزایش ۵ برابری نرخ برخی جرایم رانندگی/اعمال نرخ جدید به محض ابلاغ
  • امیر منصور آریا به تور مالیات افتاد | ۶۵ هزار متر زمین در تهران به تملک دولت درآمد
  • فروش ۵۰ میلیاردی خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در سمنان
  •  ارائه لایحه پیشنهادی اصلاح ​موادی از قانون کار برای تعیین مزد کارگران 
  • تسلیم کارزار ۱۶ هزار نفری جامعه پزشکی به قوه قضاییه