Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@16:10:40 GMT

«روزهاي نارنجي» به بارسلون مي‌رود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۰۲۸۳

«روزهاي نارنجي» به بارسلون مي‌رود

خبرگزاری آریا- فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» ساخته آرش لاهوتی در بخش مسابقه سه جشنواره خارجی حضور دارد.

به گزارش آریا، فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» به کارگردانی آرش لاهوتی طی روزهای آتی در بخش مسابقه هفتمین دوره جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلون در اسپانیا، هفدهمین دوره جشنواره فیلم پیونگ یانگ در کره شمالی و نوزدهمین جشنواره یاری سوئد حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفتمین دوره جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلون با هدف نزدیک کردن مخاطبان محصولات فرهنگی با روایت‌ها و داستان‌های قاره آسیا برگزار می‌شود با تولیدات 25 کشور از قاره آسیا از 30 اکتبر تا 10 نوامبر در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد.

هفدهمین جشنواره فیلم پیونگ یانگ، یک رویداد بین‌المللی فرهنگی در کره شمالی برای گسترش مناسبات دوستانه با جامعه بین‌المللی است که از سال 1987 میلادی، ابتدا ویژه کشورهای در حال رشد و حالا کاملا بین‌المللی و متنوع‌تر برگزار می‌شود.

نوزدهمین جشنواره یاری سوئد نیز قدیمی‌ترین جشنواره فیلم‌های ایرانی در خارج از ایران و بزرگ‌ترین جشنواره فیلم ایرانی در اروپا است که همه ساله در ماه سپتامبر برگزار می‌شود و درآمد حاصل از فروش بلیت فیلم‌های منتخب را برای حمایت از کودکان بی‌سرپرست ایرانی صرف می‌کند.

«روزهای نارنجی» درباره آبان، زنی 45 ساله است که واسطه استخدام کارگران فصلی است.

هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی، رویا حسینی، صدف عسگری، لیلی فرهادپور، اکرم علمدار، امین گلستانه و سیامک ادیب بازیگران این فیلم هستند.

تهیه کننده فیلم روزهای نارنجی علیرضا قاسم‌خان، مشاور تهیه‌کننده و مجری طرح شهنام شهباززاده و عرضه و پخش بین‌المللی این فیلم به عهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روزهای نارنجی بارسلون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا

به گزارش همشهری آنلاین در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک و پنجمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا، تیم وسترلو با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در فهرست نفراتش، از ساعت ۲۲ امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه، تیم چهارم جدول در مرحله گروهی پلی‌آف دیدار می‌کند.

اللهیار صیادمنش که در دو هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک مقابل میشلن و استاندارد لیژ دور از ترکیب وسترلو بوده و فرصت کمی برای بازی داشته، امشب هم در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش حاضر نیست و جزء نفرات ذخیره قرار گرفته است.

مهاجم ایرانی وسترلو که در زمستان گذشته به این باشگاه بلژیکی اضافه شد و در ژوپیر لیگ ۱۱ بازی انجام داده، هنوز موفق به گلزنی یا پاس گل نشده که پیش از آن هم در هال سیتی در فصل جاری نتوانسته بود این کار را انجام بدهد.

یاران اللهیار صیادمنش در مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک سه شکست و یک تساوی داشتند و با ۱۶ امتیاز در قعر جدول این مرحله قرار گرفته‌اند.

کد خبر 846804 برچسب‌ها ویژه ورزشی لژیونرهای فوتبال

دیگر خبرها

  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • آب شیرین‌کُن شناور راهکاری فناورانه برای مبارزه با خشکسالی
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • بنیاد ایرانشناسی میزبان جشنواره فیلم اقوام شد
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود