Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بروجرد، در مسابقات تکواندو و کاراته دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد بروجرد برگزار شد؛ در رشته کاراته تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان به مقام قهرمانی دست یافت و در تکواندو هم استان البرز اول شد.

در این مسابقات که با حضور ورزشکاران ۱۳ تیم برگزار شد، ۱۱۸ ورزشکار با هم به رقابت پرداختند که در پایان لرستان با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز در رشته کاراته اول شد و البرز نیز با ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز در تکواندو مقام نخست را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رشته کاراته تیم‌های کرمانشاه و تهران با یک طلا، یک نقره و یک برنز مشترکاً دوم شدند و واحد علوم و تحقیقات با یک طلا و یک برنز به مقام سوم دست یافت.

تیم‌های تهران و قزوین نیز به ترتیب مقام دوم و سوم تکواندو را از آن خود کردند. سهم تهران از این مسابقات ۲ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز بود و قزوین نیز یک طلا، یک نقره و ۳ برنز به دست آورد.

در این دوره از مسابقات، تیم‌هایی از فارس، آذربایجان غربی، تهران، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، گیلان، همدان، قزوین، یزد، لرستان، البرز، قم و واحد علوم و تحقیقات حضور داشتند.

انتهای پیام/

188 / 188 مسابقات تکواندو کاراته المپیاد رزمی دختران البرز لرستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مسابقات تکواندو کاراته البرز لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073872 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا