Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@12:29:30 GMT

کوله پشتی های آمریکایی 2 میلیونی در بازار تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۰۳۲۵

کوله پشتی های آمریکایی 2 میلیونی در بازار تهران

سه روز دیگر دوباره صدای زنگ مدرسه‌ها بلند می‌شود و این روزها معمولا دانش‌آموزان در تکاپوی خرید وسایل مورد نیاز خود هستند.

به گزارش ایسنا، با وجود این در بررسی میدانی صورت گرفته، بازار کیف و کوله‌پشتی در خیابان منوچهری تهران چندان شلوغ نیست.

اولین فروشنده‌ای که با او همکلام شدیم از کاهش حدود ۵۰ درصدی مشتریان خود نسبت به سال گذشته گفت: " امسال از یک مدل، ۲۰۰ کوله‌پشتی برای فروش آوردم اما توانستم فقط یکی از آن‌ها را بفروشم؛ این در حالی است که سال گذشته اوضاع فروش خیلی بهتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

قیمت کوله‌پشتی‌های مختلف در این فروشگاه بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است. فروشنده می‌گوید که قیمت‌ها نسبت به سال گذشته ۲۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش یافته است. به گفته او کوله‌پشتی‌هایی با برند خاص به قیمت دو میلیون تومان هم در این بازار پیدا می‌شود.

در مغازه بعدی که کیف‌هایی با طرح‌های مختلف کودکانه نیز در آن به چشم می‌خورد، قیمت کوله‌پشتی از ۱۲۰ تا ۴۲۰ هزار تومان متغیر است. فروشنده این مغازه می گوید: "برندهای خاص آمریکایی در بازار حدود دو میلیون تومان قیمت دارند."

او در پاسخ به اینکه چگونه جنس آمریکایی به کشور وارد شده است، می‌گوید که " این برندها قبلا در ایران نمایندگی داشتند و جنس‌هایی که از قبل مانده حالا در بازار فروخته می‌شود."

اما فروشنده مغازه بعدی در پاسخ به این سوال می گوید: "راه برای رسیدن به کالای خارجی زیاد است. بعضی از کیف‌های خارجی بازار، قاچاق هستند و بعضی از جنس‌های قدیمی. اینکه بگوییم همه کالاهای خارجی از گذشته در انبارها بوده یعنی داریم خودمان را گول می زنیم."

به گفته او قیمت کوله‌پشتی ایرانی و خارجی به ترتیب ۱۲۰ تا ۲۸۰ هزار تومان و ۳۰۰ هزار تا دو میلیون تومان است.

این مغازه‌دار کمبود کیف به دلیل ممنوعیت واردات این کالا و افزایش قیمت‌ها را از جمله دلایل خلوت بودن بازار کیف و کوله‌پشتی می‌داند: "کوله‌پشتی جزو مایحتاج ضروری نیست و از طرف دیگر وقتی دخل‌وخرج‌ها با هم نمی‌خواند و با وجود چند برابر شدن هزینه‌ها، درآمد مردم ثابت است، دانش‌آموزارن مجبورند از کیف سال قبلی‌شان استفاده کنند."

به مغازه آخر سر می‌زنیم و از فروشنده می‌پرسیم که آیا فروش امسال مثل سال‌های گذشته بود؟ و پاسخ او فقط یک کلمه است: "اصلا!"

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کوله پشتی دانش آموزان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل برای دبی گران تمام شد / درهم صعود کرد

به گزارش پارس نیوز ،  دبی، الماس درخشان صحرای امارات پس از درگیری چند روزه با سیل ناشی از شدیدترین بارندگی 75 سال اخیر، امروز پنجشنبه شرایط نسبتا مساعدی را تجربه کرده تا پاکسازی جاده‌های گرفتار و خانه های سیل زده در دستور کار قرار بگیرد.

همچنین فرودگاه بین‌المللی دبی، یک مرکز مهم مسافرتی جهان با وجود آنکه برای پاکسازی تعداد زیادی از پروازها با مشکل مواجه شده و بسیاری از جاده‌ها همچنان دچار مشکل هستند؛ از صبح امروز پروازهای خود را از سر گرفت و سازمان هواپیمایی از محدودیت پروازی به فرودگاه‌های دبی و شارجه خبر داد.

براساس گزارش رویترز، این سازمان اعلام کرد «با توجه به شرایط جوی به وجود آمده در برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و آب‌گرفتگی سطوح و معابر، پروازهای فرودگاه‌های دبی و شارجه با تأخیر یا ابطال مواجه شده است.»

 

اما وضعیت این روزهای دبی فارغ از خسارات معمول، ضربه سنگینی را هم به صنعت گردشگری این مقصد پرطرفدار زده است و بسیاری از مسافران برنامه سفر خود را لغو کرده اند و برخی هم که در دبی به سر می برند، در تدارک بازگشت به کشور خود هستند، مایا لومیدزه، مدیر اجرایی انجمن مجریان تور روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری تاس گفت: «ترافیک هوایی دبی احتمالاً امشب از سر گرفته می‌شود. تعدادی از پروازها آغاز به کار شده است پروازها شروع شد؛ اما معتقدم که تا عصر تردد تمام پروازها بازیابی خواهد شد.»

بر اساس گفته مدیر اجرایی انجمن مجریان تور روسیه، حدود ۲۵۰۰ شهروند این کشرو در انتظار خروج پروازهای خود هستند. اما قیمت درهم امارات در بحبوبحه سیل دبی چه روندی را در پیش گرفته است؟

  قیمت درهم امارات امروز 30 فروردین 1403

درهم امارات در آخرین روز کاری هفته در حالی شاهد به سرانجام رسیدن معاملات بازار ارز تهران است که نسبت به روز گذشته افزایش قیمت را تجربه کرده و رشد 90 تومانی را به مانند روز گذشته در پیش گرفته است.

هر درهم امارات با تداوم پیشروی در کانال 18 هزار تومان، 18391 تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد.

 

آخرین نرخ ریال عمان در بازار

بارش شدید باران اما تنها مختص دبی نبود و کشور عمان هم در هفته ای که پشت سر گذاشتیم شاهد جاری شدن سیلاب در معابر و خیابان های خود، اما قیمت ریال؛ واحد پول رسمی این کشور خلاف روند صعودی درهم بر مدار کاهش حرکت کرد.

هر ریال امروز 175340 تومان قیمت گذاشته شد تا نسبت به معاملات روز گذشته افت ارزش چهار هزار و 990 تومانی را تجربه کرده باشد.

آخرین قیمت دینار عراق امروز

امروز قیمت دینار عراق در در مبادلات ارزی بازار پافشاری بر نرخ روز گذشته را در پیش گرفت و با تجربه ثبات نسبت به روز چهارشنبه، 52 تومان ارزش گذاری شد.

دیگر خبرها

  • سیل برای دبی گران تمام شد / درهم صعود کرد
  • طلا تغییر فاز داد؛ سکه سرگردان میان تنش‌ها
  • مافیای شعرا
  • قیمت یورو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در بازار
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • قیمت رانا در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • هیجانات بازار ارز تخلیه شد؟