Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار محسن فتحی زاده گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی(ع) توفیق پیدا کردیم به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه نیروی انتظامی از مرزهای شلمچه و جذابه بازدید کنیم و در ارزیابی از زیرساخت های اربعین به مسئولان مربوطه مواردی را متذکر شدیم تادر فرصت زمان باقی مانده، آمادگی لازم را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام عالی رتبه انتظامی با بیان اینکه سال گذشته در گردهمایی بزرگ اربعین در بحث امنیتی - انتظامی بسیار موفق عمل کردیم، گفت: امسال، هماهنگی‌های لازم در حوزه امنیتی - انتظامی صورت گرفته تا ان شاءالله بهتر از سال گذشته عمل کنیم البته این امر مستلزم آن است زیرساخت‌های مناسبی برای مجموعه مرزها مهیا و همچنین طرح‌ها و تمهیدات امنیتی - انتظامی مناسبی پیش‌بینی شود.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت زوار بایستی ظرفیت‌ها را در همه ابعاد از جمله امنیتی - انتظامی و نظم بخشی تردد آنها توسعه دهیم .

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: پیش‌بینی می‌شود حجم خودروهای شخصی نیز برای تردد در مرزها افزایش پیدا کند برهمین اساس باید ظرفیت پارکینگ های پایانه های مرزی حداقل ۳۰ درصد و یا بیشتر ارتقاء پیدا کند که به این موضوع توجه ویژه ای داریم.

سردار فتحی زاده با تاکید بر آماده سازی پارکینگ ها، تامین امنیت و ارائه خدمات شایسته به زائرانی که خودروهای خود را در مرزها مستقر می کنند، گفت: در مسیرهای مرزی تمهیداتی نظیر آماده و ایمن‌ سازی جاده‌ها، نصب علائم و رفع معایب مهمی که در بعضی از مسیرها مشاهده شده، مورد تاکید است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه امسال ظرفیت بیشتری در پلیس راه به کار گیری خواهیم کرد، گفت: بایستی خدمات رسانی بیشتری را در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه داشته باشیم البته در محورهای کمربندی بستان و مواکب تا پایانه مرز چذابه هنوز مشکلاتی وجود دارد که مسئولان درصدد رفع آن هستند و از فرصت باقیمانده نهایت استفاده را خواهیم کرد تا گره ترافیکی در این محل نداشته باشیم.

وی با تاکید بر حضور گسترده زائران در مرزهای شلمچه و چذابه، گفت: بایستی گیت های بازرسی و گذرنامه در این پایانه ها افزایش پیدا کند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تجلیل و تشکر از زائران بابت همکاری و همراهی با پلیس در سال گذشته، گفت: زائران برای این سفر معنوی از هم اکنون برای تهیه گذرنامه اقدام کنند.

انتهای پیام/

20 / 20 جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا سردار محسن فتحی زاده اربعین راهپیمایی عظیم اربعین پارکینگ های مرزی لزوم افزایش پارکینگ های مرزی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا اربعین راهپیمایی عظیم اربعین پارکینگ های مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، ایرج دست نشان افزود: پارسال در مجموع ۸۹۱ هزار و ۷۶۵ مسافر ایرانی وخارجی از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته که ۶۷۷ هزار و ۲۵۹ مسافر بود، رشد نزدیک به ۳۲ درصدی دارد. 
او اضافه کرد: از مجموع تردد مسافراز پایانه مرزی تمرچین در یکسال گذشته به تفکیک ۴۸۳ هزار و ۷۵۰ نفر مسافر ایرانی و بیش از ۴۰۸ هزار نفر مسافر خارجی بوده اند.
دست نشان یاد آور شد: همچنین در این مدت ۱۲ هزار و ۸۳۷ دستگاه ناوگان مسافری به تفکیک شامل ۴هزار و ۵۰۳ دستگاه ناوگان ورودی و ۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه ناوگان خروجی از این پایانه مرزی تردد داشته اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد کاهش یافته است.
او در خصوص تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین نیز خاطر نشان کرد: در مدت زمان ذکر شده، ۱۰۳ هزار و ۶۷۸ دستگاه ناوگان باری از این پایانه مرزی تردد داشتند که به تفکیک ۵۰ هزار و ۵۸۷ دستگاه ناوگان ورودی و ۵۳ هزار و۹۱ دستگاه ناوگان خروجی را شامل می‌شود که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • افزایش ۴۲ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین
  • افزایش ۱۸۴ درصدی عبور کالا از پایانه مرزی آستارا در سال ۱۴۰۲
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار