Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:13:41 GMT

مجمع سالانه هیئت کونگ فوی استان قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۰۳۹۵

مجمع سالانه هیئت کونگ فوی استان قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع سالانه هیئت کونگ فوی استان قم شامگاه پنج شنبه با حضور رضا حیدری رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی و رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم به انجام رسید.

در این مجمع که به منظور بررسی عملکرد و وضعیت حاکم بر کونگ فوی قم در سال اخیر برگزار شد حسن عباسی رئیس هیئت کونگ فوی استان قم به بیان دیدگاه‌ها و گزارشی از روند رو به رشد کونگ فو در قم در ابعاد نیروی انسانی و موفقیت‌ها در حوزه قهرمانی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی با بیان این که جامعه کونگ فوی استان قم در دو بخش مردان و زنان با جدیت در زمینه پیشرفت و ارتقای جایگاه این رشته در قم در حال تلاش هستند ابراز امیدواری کرد با افزایش هر چه بیشتر جامعه کونگ فوکاران در قم، کونگ فو به رتبه‌های شاخص‌تری در سطح کشور برسد.

رئیس هیئت کونگ فوی استان قم با تأکید بر نقش مربیان سازنده در پرورش استعدادهای جوان گزارشی از تمام موفقیت‌های کسب شده کونگ فوی قم در میادین مختلف ارائه کرد.

رضا حیدری رئیس فدراسیون کونگ فو نیز با بیان این که وضعیت اقتصادی کشور بر ورزش و بودجه آن تأثیر مستقیم گذاشته است گفت: در شرایطی که اعتبار مالی اختصاص یافته به ورزش در همه رشته‌ها کاهش یافته مدیریت منابع نقشی مهمی در پیشبرد امور دارد و فدراسیون کونگ فو نیز همین مسیر را در پیش دارد.

رئیس فدراسیون کونگ فو بیان داشت: با وزارت ورزش در تعامل نزدیک هستیم و هدف ما بر رشد جایگاه کونگ فو و هنرهای رزمی در آسیا است و خانواده کونگ فو به صورت یکپارچه این رشته را حمایت می‌کنند و امید زیادی به آینده داریم.

کد خبر 4723335

منبع: مهر

کلیدواژه: کونگ فو فدراسیون کونگ فو فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی قم رضا حیدری اربعین حسینی ماه محرم قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس شیراز اربعین 98 عاشورا ایلام مراسم عزاداری سانحه تصادف گرگان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است

علی موحدی از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و بیان کرد: با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است