Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@00:05:08 GMT

پاداش قهرمانی در المپیک ناشنوایان؛ فقط ۲ سکه!

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۰۴۱۵

پاداش قهرمانی در المپیک ناشنوایان؛ فقط ۲ سکه!

رویداد۲۴ محمدرضا لوئی مقدم در ارزیابی از وضعیت جودوکاران ناشنوا اعزامی به بازی‌های آسیایی هنگ‌کنگ اظهار کرد: برای آماده‌سازی جودوکاران ناشنوا اعزامی به بازی‌های آسیایی از ابتدای سال ۶ مرحله اردو برگزار کردیم که در این ۶ مرحله از ۲۰ جودوکار حاضر در اردو در نهایت ۸ نفر از جمله مهرداد بوداغی و مسعود سفیدی در ۶۰- کیلوگرم، علی سلحشوری در ۶۶- کیلوگرم، امیر دفتری در ۷۳- کیلوگرم، کرم علی دهقان در ۸۱- کیلوگرم، حسین الله کریمی در ۹۰- کیلوگرم، مهرداد حبیبی در ۱۰۰- کیلوگرم و مسعود رستگار در ۱۰۰+ کیلوگرم برای هنگ‌کنگ گزینش شدند که البته در وزن ۶۰- کیلوگرم از بین بوداغی و سفیدی تنها یک نفر را می‌توانیم به این مسابقات اعزام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در حال حاضر جودوکاران از نظر آمادگی بدنی در شرایط خوبی بسر می‌برند و سعی داریم در ۲ اردوی باقی مانده جودوکاران را به حداکثر قدرت و توان برسانیم تا بهترین عملکرد را در هنگ‌کنگ داشته باشند.

سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان خاطرنشان کرد: در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۵ چین تایپه با کسب ۲ مدل طلا، ۲ نقره و ۲ برنز نایب قهرمان شدیم، اما در این دوره هدف‌گذاری ما کسب عنوان قهرمانی است. هر چند با وجود حریفانی همچون کره‌جنوبی، ژاپن و مغولستان برای قهرمانی کار سختی را پیش رو داریم، اما با انگیزه و روحیه بالایی که جودوکاران ناشنوا دارند کسب قهرمانی دور از دسترس نیست.

سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان با اشاره به پایین بودن میزان جوایز مدال آوران ناشنوا افزود: بیشتر ورزشکاران ناشنوا به دلیل حضور طولانی مدت در اردو‌های آمادگی پس از بازگشت از بازی‌های آسیایی از کار بیکار می‌شوند. این در حالی است که میزان جوایز آن‌ها پس از مدال آوری به حدی پایین است که دیگر انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت ورزشی خود ندارند و سرخورده می‌شوند. به طوری که در المپیک ۲۰۱۷ ترکیه میزان جوایز مدال آوران در حد یک یا دو سکه بود که جبران تلاش‌ها و زحمات آن‌ها نبود. امیدوارم مسوولین ورزش کشور راهکاری بیاندیشند که ورزشکاران ناشنوا نیز همانند افراد سالم دیده شوند.

لوئی مقدم پیرامون این پرسش که در چه وزن‌هایی امید به کسب مدال داریم، تصریح کرد: در تمام اوزان شانس کسب مدال داریم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر برگزاری اردو‌ها با مشکل خاصی مواجه بودید یا خیر؟ گفت: شرایط تا به امروز راضی‌کننده بوده و مشکل خاصی برای برپایی اردو‌های تدارکاتی از نظر امکانات و تجهیزات نداشتیم. تنها مشکل ورزشکاران ناشنوا در شرایط کنونی این است که از سوی مسوولین بهای لازم به آن‌ها داده نمی‌شود و مورد توجه قرار نمی‌گیرند. متاسفانه جوایز مدال آوران ناشنوا اشل خاصی ندارد و مسوولین در پیش‌بینی جوایز سلیقه‌ای عمل می‌کنند. منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان ، تیم ملی جودوی ناشنوایان ، ورزشکاران ناشنوا ، جودوکاران ناشنوا سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تیم ملی جودوی ناشنوایان ورزشکاران ناشنوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد

به گزارش "ورزش سه"، تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان که از روز پنجشنبه در بیشکک‌ آغاز شده بود، امروز دوشنبه با برگزاری فینال اوزان مختلف به اتمام رسید. بوکسورهای ایرانی پس از توقف‌ چندین ساعته‌ در فرودگاه دبی‌ به دلیل طوفان و سیل بی‌سابقه در کشور امارات، راهی بیشکک‌ شده و در این مسابقات حضور یافتند.

در مبارزات فینال، میثم قشلاقی و علی فتحی نمایندگان ایران بودند که به مدال نقره دست یافتند. در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف‌ از ازبکستان و الیاس ماگمادوف‌ از روسیه را شکست داده بود در فینال به مصاف ساتی‌بالدو‌ از قرقیزستان رفت و در حالی‌که برتری کاملی داشت و به اذعان حاضرین در سالن، برنده بود، با لطف داوران به بوکسور میزبان، قشلاقی نقره‌ای شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، علی فتحی که مقابل روشن سولیوف‌ ازبکستانی‌ و توکتوسونلو‌ قرقیزستانی به برتری رسیده بود در دیدار پایانی برابر رمضان‌ دادایف‌ از روسیه ایستاد و نتوانست به برتری دست یابد و به مدال نقره رسید. پیش از این، روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بود.

با این اوصاف تیم ایران با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد. بوکسورهای ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را مهیا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • کامران در وزن ۹۷ کیلوگرم به چرخه آمد/ بررسی وضعیت یزدانی در اردو
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک