Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران با دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و گل گهرسیرجان آغاز می‌شود. در حساس‌ترین مسابقه هفته چهارم لیگ نوزدهم تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز جمعه مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

برنامه دیدار‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران

جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸

تراکتور - گل گهرسیرجان ۱۷:۳۰ شهر خودرو - فولاد ۱۹:۰۰ پارس جنوبی جم - سایپا ۱۹:۳۰ پیکان - ماشین‌سازی‌تبریز ۱۹:۳۰ سپاهان - نفت مسجدسلیمان ۱۹:۳۰ نساجی مازندران - شاهین شهرداری‌بوشهر ۱۹:۳۰ صنعت نفت آبادان - ذوب آهن ۱۹:۴۵

یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

استقلال - پرسپولیس ۱۶:۰۰

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته

به گزارش “ورزش سه”،  امروز باشگاه تراکتور محل برگزاری یک جلسه مهم پیرامون ورود زنان به ورزشگاه بود و مدیران این باشگاه تمهیدات خود را بعد از صدور مجوز ورود طرفداران در نظر گرفتند.

قرار بر این شد که هواداران تراکتور در سال جدید امکان حضور در استادیوم را داشته باشند اما همانطور که پیش از این اعلام شد، آنها در بازی ذوب‌آهن وارد استادیوم خواهند شد.

این در حالی است که هواداران تراکتور امیدوار بودند در بازی سپاهان هم این امکان را داشته باشند اما یک مانع زیرساختی از ورود آنها به ورزشگاه جلوگیری می‌کند.

بر اساس آنچه اعلام شده، مسئله روشنایی در ورزشگاه یادگار امام و محلی که برای زنان در نظر گرفته شده، باعث می‌شود که آنها برای دیدارهایی که بعد از غروب آفتاب برگزار می‌شود، اجازه ورود را پیدا نکنند.

به این ترتیب اولین بازی آنها در لیگ برتر به اولین مسابقه بعد از ماه رمضان موکول می‌شود.

دیگر خبرها

  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • برنامه فرار از مجازات: سیتی را بمب هم تکان نمی‌دهد!‏
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌