Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:10:39 GMT

پرداخت وام ویژه دکتری به تمام دانشجویان واجد شرایط

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۰۶۱۰

پرداخت وام ویژه دکتری به تمام دانشجویان واجد شرایط

ناصر مطیعی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وام ویژه دانشجویان دکتری گفت: لیست های وام ویژه دکتری سال تحصیلی قبل همه پرداخت شده است.  

وی ادامه داد: در سال تحیلی ۹۹_۹۸ نیز، تمام دانشجویان دکتری که رسما دانشجو هستند مطابق آیین نامه مصوب از وام ویژه دکتری برخوردار می شوند.  

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: بخشی از این دانشجویان از طریق صندوق رفاه دانشجویان و برخی نیز از طریق بانک طرف تعهد صندوق وام دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تفاوتی که امسال با سال های گذشته دارد این است که از حیث ضوابط و مقررات صندوق و بانک طرف تعهد مشابه هم هستند.  

کد خبر 4723351 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری وام دانشجویی دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش دانشگاه های ایران دانشگاه تهران پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی منصور غلامی دانشگاه علامه طباطبایی ثبت نام دانشجویان مسعود سلیمانی مجتبی صدیقی کنکور 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر با اینزاگی فقط برای قهرمانی‌ها می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در یک قدمی مسجل کردن قهرمانی‌اش در رقابت‌های سری آ ایتالیا در این فصل قرار دارد اما مشکلات مالی به وجود آمده برای مالکان این باشگاه باعث شده است که حواشی بسیاری در چند ماه اخیر برای آنها ایجاد شود. 

ژانگ در تلاش است تا بتواند بدهی 375 میلیون یورویی به صندوق سرمایه‌گذاری آمریکایی را پرداخت کند، مبلغی که باید تا تاریخ بیستم ماه می پرداخت شود و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، این صندوق می‌تواند مالکیت این باشگاه را از او بگیرد که اتفاق بسیار عجیبی خواهد بود. 

او در آستانه آغاز گرند پری چین در این باره به خبرنگاران گفت:« من باور دارم در هفت سال اخیر که ما مالک باشگاه اینتر بودیم، شایعات بسیاری شبیه به این شنیدیم. ما در کنار هم توانستیم شش جام به دست بیاوریم و فقط برای قهرمانی و پیروزی خواهیم جنگید. 

من رییس این باشگاه هستم و تا زمانی که در این تیم حضور دارم، ما برای قهرمانی رقابت خواهیم کرد. اینزاگی موهبت بزرگی برای من است که باعث شد ثبات خوبی داشته باشیم و تردیدی وجود ندارد که ما در کنار هم ادامه خواهیم داد.»

دیگر خبرها

  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • هزینه ثبت شرکت در سال ۱۴۰۳
  • اینتر با اینزاگی فقط برای قهرمانی‌ها می‌جنگد