Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  شهر لاپاز پایتخت کشور بولیوی می‌باشد که این روز‌ها بازی‌های لیگ بولیوی در حال برگزاری می‌باشد که روز گذشته در طی برگزاری این بازی اتفاقی تلخ رخ داد که در صفحات مجازی و رسانه‌های مختلف برگزار شد. این اتفاق زمانیکه دو تیم معروف و محبوب بولیوی به نام " Always Ready " و " Oriente Petrolero " در استادیوم " El Alto " در حال بازی بودند، رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید: اظهارات قاتل مرد ۴۵ ساله پرده از راز قتل او برداشت / دوستم می‌خواست یک شب با زنم تنها باشد!

بازی زمانیکه بین دو تیم محبوب بولیوی در حال برگزاری بود، مشکلی وجود نداشت که ناگهان در دقیقه ۴۷ بازی داور بولیوی به نام " ویکتور هوگو هورتادو " که یک داور شناخته شده بولیوی با سن ۳۱ سال است، به زمین می‌افتد و بعد از افتادن وی بر روی زمین، بازیکنان به سمت وی دویدند و فورا تیم کمک‌های اولیه برای درمان وی حضور یافتند.

با این حال طبق گزارشاتی که انجام شده است، گفته می‌شود داور دچار حمله قلبی می‌شود و زمانیکه به بیمارستان منتقل می‌شود دومین حمله قلبی خود را تجربه می‌کند و در می‌گذرد!

منبع: رکنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد

ورزشگاه دیدار آبی پوشان و سپاهان اعلام شد

طرفداری | ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

مسابقه دو تیم آبی پوشان جنوب – سپاهان اصفهان روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)