Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سلیمی مسئول بسیج دانشجویی سیرجان گفت: بیش از ۵۰ نفر دانشجوی بسیجی جهادگر از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان سیرجان با پشتیبانی بسیج دانشجویی طی مدت یک ماهه گذشته در مناطق محروم شهرستان سیرجان حضور یافته و به فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسئول بسیح دانشجویی سیرجان گفت: عمده فعالیت‌های دانشجویان جهادگر در این مناطق را در عرصه‌های، عمرانی، آموزشی، فرهنگی، اعتقادی، علمی پژوهشی، رنگ‌آمیزی، دیوارنویسی، خطاطی، مرمت، بهداشتی درمانی، پزشکی، ارائه خدمات حمایتی و مشاوره‌ای، خیاطی، بافندگی، گزارش‌گیری از مردم پیرامون مشکلات روستاها، مطالبه‌گری از مسئولین، برگزاری کلاس‌های مهارت زندگی بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان هدف از برگزاری اردوی جهادی را در راستای اجرای فرامین و تحقق بخشیدن به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری، غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان در عرصه‌های سازندگی، مردم‌یاری و خدمت‌رسانی و آشنایی دانشجوبان با فرهنگ کار و تلاش و جهاد و فعالیت‌های گروهی و کمک به محرومیت به ویژه در روستا‌ها و مناقطق محروم در طرح هجرت اعلام کرد.

سلیمی افزود: عمده دانشجویان بسیجی جهادگر در مناطق روستا‌های امیرآباد، کفریز، دارستان، محمدآباد، باش آبادان و گلزار شهدای شهر بلورد فعالیت داشتند و این اردو‌ها یک حرکت خودجوش دانشجویی و مردمی است و عشق و ایمان، بصیرت و همت دانشجویان بسیجی سیرجانی در اردو‌های جهادی بی‌نظیر است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج دانشجویی اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس