Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخیرا تراشتگن به نیمکت نشینی های خود در تیم ملی آلمان معترض بوده است.

طرفداری- اخیرا حواشی ای میان مانوئل نویر و مارک آندره تراشتگن بر سر شماره یک بودن در تیم ملی آلمان صورت گرفته که این مسئله در محافل ورزشی فوتبال آلمان مورد بحث قرار گرفته است. حتی اولی هونس نیز به این مسئله واکنش جالبی نشان داد.

به نقل از بیلد، ایلکای گوندوعان، هافبک منچسترسیتی در خصوص دو هموطن خود بیان کرد:

از نظر من، هر دوی آنها در سطحی بالا قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک مشکل لاکچری و لوکس در تیم آلمان است که به جای داشتن یک بحث داغ باید راجع به آن خوشحال بود. این مانند مقایسه رونالدو و مسی است. برخی می گویند رونالدو بهتر است و برخی می گویند مسی بهتر  است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود

به گزارش "ورزش سه"، آرمان اکوان مدافع تیم ملوان در میکسدزون ورزشگاه سن سیروس در مورد این بازی گفت: بازی سنگینی بود. پیش‌بینی می‌کردیم. به هر حال جنگ بالای جدول بود و برای کسب سهمیه تلاش می‌کردیم. فکر می‌کنم بازی را خوب شروع کردیم اما متاسفانه نیمه دوم غفلت کردیم. به تیم سپاهان موقعیت بدهی، از موقعیت‌هایش استفاده می‌کند. ما هم موقعیت دادیم و جریمه شدیم.

او با اشاره به شکست سپاهان اظهار داشت: این بازی‌ها حساس است و باید بدون اشتباه باشی. ناگفته نماند که سپاهان جزو تیم‌هایی است که هزینه زیادی کرده و یک جنگ نابرابر بود، چون آنها همیشه برای قهرمانی بسته می‌شوند، اما ما از اول شرایط دیگری داشتیم. با این حال خدا را شکر ملوان به جایگاهی رسیده که مردم توقع آسیایی شدنش را دارند. تلاش‌مان را کردیم اما قسمت نبود. به هر حال این هم جزئی از فوتبال است و برد و باخت است. انشالله بازی بعد بتوانیم جبران کنیم و دل هواداران و مردم انزلی را خوشحال کنیم.

اکوان در خصوص حضور هواداران ملوان گفت: تا جایی که ما فهمیدیم فرقی ندارد ملوان کجای جدول باشد، مهم این است که دل این هواداران همیشه خوشحال باشد. همه هم و غم این مردم، همین تیم است و با این تیم زندگی می‌کنند و عاشق این تیم هستند. ملوان هر جای جدول که باشد، باید ببریم تا هواداران‌ خوشحال باشند. انشالله بتوانیم در بازی‌های آینده جبران کنیم. ۶ بازی مانده و جام حذفی هم هست. هنوز خیلی امید داریم. انشالله از تیم خودشان حمایت کنند و ما هم بتوانیم تلاش کنیم و خوشحال باشیم.

دیگر خبرها

  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • عکس| سورپرایز 2 بازیگر مشهور توسط بایرنی‌ها
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • تراشتگن: اعلام نشدن گل بارسلونا مایه خجالت جامعه فوتبال بود
  • ایلکای گوندوعان؛ کاپیتانی بدون بازوبند و هدیه‌ای از سوی بهشت
  • ملاقات رایان گاسلینگ و امیلی بلانت با مانوئل نویر و هری کین در برلین + عکس
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو
  • باز هم رئال، چقدر بدشانسی تو تراشتگن!