Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزیدگان نخستین دوره جایزه کتاب سال جوانان کشور  ۲۸شهریور در فرهنگسرای اراک  تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، یکهزار و‌۳۴ اثر به دبیرخانه این دوره ارسال شد که پس از داوری۲۴ اثر به عنوان برترین آثار انتخاب شدند. از این تعداد ۱۰ اثر برگزیده و۱۴ اثر شایسته تقدیر شناخته شدند.

 

نخستین دوره جایزه کتاب سال جوانان با هدف نکوداشت و تشویق برترین پدیدآورندگان جوان ایران زمین در گستره فرهنگ نوشتاری، شناسایی‌ نویسندگان، مولفان، پژوهشگران جوان کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شبوا فرمانی در زمینه روان شناسی از انتشارات جهاد کشاورزی، حسین قصامی از انتشارات کوله پشتی،  میلاد جعفر پور متون قدیم انتشارات علمی فرهنگی، فرشاد رضایی ادبیات به زبان های دیگر انتشارات ققنوس، مظهر ادوای در بخش تاریخ انتشارات ققنوس، فرزاد پور قاضی رشته پزشکی انتشارات تیمور راده، وحیدردایی رشته روانشناسی، علیرضا زمانی رشته زیست شناسی، محمد‌جواد دهقانی زمینه پزشکی، فاطمه محمد رضایی ترجمه متون پزشکی ۱۰ نفر برگزیده نخستین دوره جایزه ملی کتاب سال جوانان هستند.

 

«محمد مهدی تندگویان» معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و تنی چند از معاونان وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد طراز اسلامی ماه محرم اربعین حسینی اردبیل هفته دفاع مقدس فعالیت های مسجدی عزاداری محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز ورزش وجوانان معرفی برگزیدگان نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی نخستین کلینیک درمانی «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از راه‌اندازی اولین مرکز ترس از زایمان «توکو فوبیا» کشور در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا یکشنبه _ بیست و ششم فروردین _ در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی اولین مرکز ترس از زایمان «توکو فوبیا» کشور در استان کرمانشاه خبر داد.

وی بیشترین علت تمایل مادران به سزارین را به علت ترس از درد زایمان طبیعی عنوان کرد و افزود: ترس از بارداری و زایمان، توکوفوبیا می‌گویند، ممکن است زنانی که در این رابطه ترس دارند، علی‌رغم علاقه‌ای که به بچه‌دار شدن دارند، از باردار شدن امتناع کنند یا در صورت وقوع بارداری سزارین را به زایمان طبیعی ترجیح دهند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، خاطرنشان کرد: به‌زودی مرکز توکوفوبیا در بخشی از ساختمان کلینیک تخصصی مادر و کودک منزه شهر کرمانشاه با همکاری معاونت بهداشت درمان، گروه سلامت باروری دانشکده پرستاری مامایی و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در این مرکز از مادرانی پذیرش می‌شوند که بدون علت پزشکی خواهان زایمان به روش سزارین بوده و یا دارای ترس از زایمان (متوسط به بالا) هستند و از مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی بهداشتی ارجاع شده‌اند.

کد خبر 744525

دیگر خبرها

  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • معرفی برگزیدگان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • ارسال بیش از ۶۶ هزار کتاب به مراکز کانون در کشور
  • جزئیات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • راه اندازی نخستین کلینیک درمانی «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه
  • ثبت نام دوره‌های ارتقاء قاریان و دعاخوانان / معرفی دعاخوانان برتر سال ۱۴۰۲
  • چگونه کتاب‌های انتشارات تیمورزاده را خریداری کنیم؟
  • معرفی قاریان برگزیده و ثبت‌نام دوره ارتقاء حافظان و قاریان