Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@18:35:56 GMT

۱۱۰ دستگاه اتوبوس جدید از مهرماه وارد قم می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۰۹۶۵

۱۱۰ دستگاه اتوبوس جدید از مهرماه وارد قم می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهرداری قم، عباس ذاکریان با اشاره به تلاش‌های شهرداری قم برای ساماندهی وضعیت اتوبوسرانی و تشویق مردم برای استفاده از این وسیله نقلیه، اظهار کرد: ۱۱۰ دستگاه از اتوبوس‌های خریداری‌شده در حال آماده‌سازی برای ورود به چرخه اتوبوسرانی قم است و مراحل جذب راننده، اخذ قرارداد با شرکت و دیگر مراحل اداری در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مصمم هستیم در مهرماه این ۱۱۰ اتوبوس را راه‌اندازی کنیم و در کنار این بازسازی بالغ‌ بر ۱۱۴ اتوبوس در دستور کار قرار دارد که بخشی از آن آغازشده و بخشی دیگر طی چند مرحله انجام خواهد شد که پس از بازگشت این اتوبوس‌ها به چرخه، اتوبوس‌های فرسوده که قابلیت اخذ معاینه فنی ندارند را کنار خواهیم گذاشت.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه هم‌زمان با نوسازی اتوبوس‌ها در حال تغییر خطوط اتوبوسرانی شهر هستیم، ابراز کرد: این تغییرات تقریباً نهایی شده و در حال اخذ مجوزهای لازم هستیم و به‌زودی در نشستی خبری اطلاعات دقیق و نقشه خطوط تصویب‌شده در اختیار رسانه‌ها و مردم قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با ورود اتوبوس‌های جدید و بازسازی اتوبوس‌های کارکرده و همچنین تغییر در خطوط اتوبوسرانی تحولی قابل‌توجه در سطح شهر صورت خواهد گرفت که امیدواریم بتوانیم اعتماد همشهریان برای استفاده از اتوبوس برای سفرهای درون‌شهری را جذب کرده و خدمتی درخور شهر کریمه اهل‌بیت (س) ارائه دهیم.

کد خبر 4723394

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری قم قم اتوبوسرانی اربعین حسینی ماه محرم قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس شیراز اربعین 98 عاشورا ایلام مراسم عزاداری سانحه تصادف گرگان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی

تین نیوز

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور با اشاره به جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی، گفت: پنج هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی کشور اضافه خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا شهرکی در بازدید از پویش چشم به راهیم در شهرستان رودبار اظهار کرد: در ۱۱ روز گذشته با رشد ۲.۱ درصدی خدمات رسانی به مردم، با پوشش کامل همه نیازهای بخش حمل ونقل جاده ای، برای تمام مقاصد، بلیت ها به صورت پیش فروش و روزفروش به مردم فروخته شده است.

وی افزود: تاکنون ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از ناوگان حمل ونقل عمومی مانند اتوبوس، مینی بوس و سواری های پلاک عمومی استفاده کرده اند و ۹۵ هزار راننده حرفه ای هم در قالب ۲۵۰۰ شرکت مسافربری جابه جایی مسافران را در ایام نوروز برعهده داشته اند.

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: پس از پایان دور دوم سفرهای نوروزی، برنامه ریزی سفرهای عید فطر را در پیش داریم که دور سوم سفرهای فروردین و آغاز بهار است.

حمیدرضا شهرکی با بیان اینکه ناوگان عمومی کشور برای ارتقای کمیت و کیفیت حمل ونقل عمومی به تجهیزات و امکانات نیاز دارند، افزود: با برنامه ریزی انجام شده و تفاهم با تولیدکنندگان داخلی، قرار است ۵ هزار دستگاه اتوبوس به حمل ونقل عمومی کشور اضافه شود که ۲ هزار دستگاه در سال ۱۴۰۳ در مسیرهای اتوبوسرانی استان ها فعالیت خود را آغاز می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی
  • تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری، از وعده تا عمل
  • ◄ به کارگیری نخستین اتوبوس برقی در خط گردشگری اصفهان
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور
  • خدمت رسانی رایگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهددر شب‌های قدر
  • وعده تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری
  • تبریزگردی با اتوبوس‌های اسنا در ایام نوروز
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله۱۲ مصدوم برجای گذاشت
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با اتوبوس‌های برون‌شهری
  • راه‌اندازی اتوبوس گردشگری در میاندوآب