Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:42:15 GMT

درگیری شدید پلیس عراق با داعش در جنوب کرکوک

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۱۰۴۵

درگیری شدید پلیس عراق با داعش در جنوب کرکوک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النهرین، یک منبع امنیتی عراقی از درگیری های شدید میان نیروهای پلیس این کشور و تروریستهای داعش در جنوب کرکوک خبر داد.

این منبع عراقی بیان کرد: داعشی ها به روستای عفیصه در ناحیه العباسی در جنوب استان کرکوک حمله ور شدند که درگیری های شدیدی میان نیروهای پلیس و تکفیری ها رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر منابع عراقی از کشته شدن یک پلیس و زخمی شدن یک افسر بر اثر بمب کنار جاده ای در نزدیکی روستای غریب در ناحیه العباسی در الحویجه در استان کرکوک خبر دادند.

یک منبع عراقی هم امروز از شنیده شدن صدای انفجاری در شرقاط در استان صلاح الدین خبر داد و اعلام کرد که تاکنون از میزان خسارات و تلفات این انفجار گزارشی مخابره نشده است.

کد خبر 4723392

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق داعش کرکوک ایالات متحده آمریکا عربستان سعودی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران سوریه عراق نتانیاهو فلسطین افغانستان روسیه شرکت نفت آرامکو عربستان آرامکو جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این دیدار احمدیان و قاسم الاعرجی ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، مقرر کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هرچه‌ زودتر تشکیل جلسه دهند.

الاعرجی در این دیدار با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق در اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق در این ملاقات همچنین از نقش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد