Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: وام هاس مسکن متاهلی در سه سطح در شهر‌های مختلف به دانشجویان پرداخت می‌شود. ناصر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به مشکلات خوابگاه‌های متاهلی گفت: متاسفانه تعداد خوابگاه‌هایی متاهلی نسبت به جمعیت دانشجویان کم است و همین باعث ایجاد مشکلاتی در این زمینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ساخت سرا‌های محلی در برنامه چهارم توسعه متوقف شده بود، اما در برنامه ۵ و ۶ توسعه، توسعه فضا‌های متاهلی در دستور کار قرار گرفت که پیگیری اصلی آن با دانشگاه هاست صندوق رفاه اعتباری برای احداث خوابگاه چه مجردی و چه متاهلی ندارد و فقط می‌تواند در تجهیز خوابگاه‌ها به دانشگاه‌ها کمک کند و تجهیز آن هم به تنهایی صرفا مربوط به صندوق رفاه نیست.
وی اضافه کرد: صندوق رفاه به دانشجویان متاهلی که سرای متاهلی به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد در صورت درخواست وام پرداخت می‌کند که این وام‌ها متناسب با توان و بودجه صندوق است.
مطیعی ادامه داد: وام‌های متاهلی در سه سطح در شهر‌های مختلف پرداخت می‌شود که در تهران به هر دانشجو ده میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وام مسکن دانشجویان متاهل صندوق رفاه دانشجویان ناصر مطیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: این صندوق در سال گذشته حدود ۵۰۰۰ نفر از دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی (خدمات سابقه و درمان) قرار داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: تعداد ۵ هزار نفر از دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی با پرداخت مبلغ ۴۰۱ میلیارد ریال در قالب تسهیلات، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در راستای حمایت، ارج نهادن و قدردانی از زحمات خالصانه دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی، صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سال گذشته، میزبان و پذیرای ۷۲ نفر از دانشجویان متاهل همراه با خانواده‌های خود در مجتمع فرهنگی، آموزشی و تفریحی خزرآباد ساری بودند.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی نیازمند تخصیص اعتبارات
  • آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان
  • زمان ثبت نام وام دانشجویی و مهلت درخواست
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه اعلام شد
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه سال تحصیلی آینده اعلام شد
  • همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد